כסף וצרכנות

מהפכה: יבואנית אפל בישראל מתחילה למכור מוצרים של המתחרות

רשת איידיגיטל, שעד היום נודעה כנציגה של אפל בישראל, מתחילה לראשונה למכור בחלק מהחנויות שלה מכשירים של יצרניות הסמארטפונים המתחרות
יאיר מור |  2
אפל (צילום pixabay)
רשת איידיגיטל מוכרת לישראלים כבר כמעט עשור וחצי כחנות שבה קונים בארץ את מוצרי אפל – החל ממחשבי מק, דרך טאבלטים מסדרת אייפד ובשנים האחרונות גם סמארטפונים מסדרת אייפון. אבל כעת היא מבצעת מהלך דרמטי ומתחילה למכור מוצרים של המתחרים.
 
הבוקר הודיעה איידיגיטל כי חנות אביזרי הסלולר שלה, iDigital goodiz, מתחילה למכור מכשירים של שתי המתחרות העיקריות של אפל בשוק הסלולר: סמסונג הקוריאנית ושיאומי הסינית. החברה הדגישה לשאלת אתר ice כי היא אינה מוכרת סמארטפונים של החברות הללו, אלא רק מכשירים נלווים – אוזניות Galaxy Buds ושעוני Galaxy Watch של סמסונג ואוזניות ושעונים של שיאומי. בנוסף, המוצרים של שתי החברות הללו לא מיובאים על ידי איידיגיטל עצמה, אלא על ידי היבואנים הרשמיים של שתי היצרניות הללו – סאני (יבואנית סמסונג) והמילטון (יבואנית שיאומי).
איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית איידיגיטל, אמרה כי "החלטנו לחזק את האחיזה שלנו בעולם האנדרואיד עם מוצרים מבוקשים של סמסונג ושיאומי – צעד התואם את האסטרטגיה שלנו להיות הרשת עם מגוון המוצרים הרחב ביותר בתחום האביזרים למובייל. צרכני אפל כבר מכירים אותנו דרך רשת איידיגיטל. עכשיו גם צרכני אנדרואיד יוכלו ליהנות ממגוון גדול ואטרקטיבי של אביזרים שמתאימים למכשירים שלהם דרך רשת iDigital goodiz".
איידיגיטל גודיז הוקמה בשנה שעברה, עם שלושה סניפים ראשונים בראשל"צ, אילת והרצליה וסניפים נוספים שייפתחו בחודשים הקרובים, וכבר מוכרת כיסויים לסמארטפונים של אפל לצד סמארטפונים פופולאריים של חברות אחרות. אך עתה, לראשונה יימכרו בחנויות עם לוגו של איידיגיטל מוצרים השייכים ישירות למתחרות הגדולות של אפל.
כזכור, לא מדובר בצעד המוזר הראשון של איידיגטל בחודש האחרון שנראה כחתרות מול עצמה: לפני פחות משבועיים הודיעה החברה על רכישת ויז'ואל DG, יבואנית מחשבי אסוס ולנובו שמתחרים מול מחשבי המק של אפל שאותם היא מוכרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי כבר אפל יעיפו אותם מרשימת המשווקים שלהם?
    דניאל 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזעזעים
    סגור
  • אם כבר icon group (ל"ת)
    אריאל 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור