כסף וצרכנות

אמזון נותנת מתנה מיוחדת לישראלים לקראת עונת הקניות

רגע לפני ימי הקניות הגדולים של סוף השנה האזרחית, ביצעה אמזון צעד משמעותי עבור ישראלים, שצפוי להעלות את מספר ההזמנות ממנה לארץ באופן דרמטי
יאיר מור |  1
משלוח אמזון (צילום ויקיפדיה PNGWINGS)
חגיגת הקניות של החודשים נובמבר-דצמבר עומדת להתחיל, וישראלים יוכלו ליהנות ממנה השנה הרבה יותר: ענקית הקניות ברשת אמזון החזירה את הרף המינימלי של הזמנה לקבלת משלוח לישראל חינם ל-49 דולר, כך מדווחים ביממה האחרונה בקבוצות ברשת העוסקות בקניות מאתרים בחו"ל.
משמעות המהלך היא שכל מי שיזמין מהאתר מוצרים שזכאים לכך, בסכום שבין 49 ל-75 דולר, ייהנה מהמחיר הזול, ללא תשלום על המשלוח וללא מסים והיטלים בהגעה לישראל. מי שיקנה בסכום של מעל 75 דולר ייהנה מהמשלוח חינם אך יצטרך להוסיף מסים והיטלים בהתאם לחוק.
בעבר כבר הציעה אמזון משלוח חינם לישראל מהרף הזה, אך עם תחילת מגפת הקורונה והעלייה הדרמטית בהזמנות שהיא הביאה איתה, היא ביטלה את האפשרות הזו. בתחילת 2021 היא החזירה את האפשרות למשלוחים חינם לישראל, אך רק מרף של 65 דולר – מה שהותיר חלון צר למדי של 10 דולר בין רף המשלוח חינם לרף שמוסיף לסכום מסים, שעלולים להפוך את ההזמנה מאמזון לבלתי כדאית (אם כי לא תמיד, כמובן). עתה, הורידה החברה את הרף חזרה לזה שלפני המגפה. כמובן שלא ברור לכמה זמן הרף הזה יישאר, אך יש לצפות שהוא יישמר לפחות עד סוף דצמבר – התקופה שבה מציעות אמזון ורוב מתחרותיה בארץ ובחו"ל הנחות רבות לכבוד "יום הרווקים" הסיני, "בלאק פריידיי", "סייבר מאנדיי" וכן הלאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנוסף, אפשר לקבל הנחה של אחוזים בודדים בכל קניה
    bnb 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמצעות אתרים כדוגמת Rakuten https://bit.ly/3b44pNq
    סגור