כסף וצרכנות

אצטדיון שכונת התקווה ישופץ ב- 7.5 מיליון שקל

סגנית ראש עיריית תל אביב, מיטל להבי, צייצה בטוויטר כי התקציב לשיפוץ האצטדיון הותיק והמיתולוגי המזוהה עם קבוצת בני יהודה
מערכת ice | 
אצטדיון שכונת התקווה (צילום ויקיפדיה)
לאחר שירדה ליגה  בעונה האחרונה בצורה טראומתית, קבוצת בני יהודה קיבלה היום בשורה מעיריית תל אביב על כך שהאצטדיון איתו היא מזוהה יעבור שיפוץ בשווי של 7.5 מיליון שקל.
התקציב לשיפוץ האצטדיון אושר השבוע במועצת עיריית תל אביב וישמש למעשה לעבודות קונסטרוקציה בטריבונות, החלפת הדשא, החלפה ושדרוג תשתיות חשמל, תאורה, מים ועוד. הקבוצה הבוגרת כבר לא משחקת באצטדיון משנת 2004 מכיוון שהוא לא מאושר לשימוש בליגת העל, אולם האצטדיון משמש לאימונים עבור כל קבוצות בגיל של המועדון ומשחקים עבור קבוצות הנוער של הזהובים וקבוצות בוגרים מהאזור שמשחקות בליגות נמוכות. בשנה שעברה הרסה העירייה את היציע הצפוני והמרכזי באצטדיון.
סגנית ראש העיר, מיטל להבי, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה על הנושא והציגה אותו דרך הסיפור של אחיה, עופר לוי, שכיכה במדי בני יהודה במהלך שנות ה90 "השבוע אישרנו במועצת העיר ת״א-יפו תקציב בגובה 7.5 מיליון ש״ח, לטובת שיפוץ אצטדיון שכונת התקווה. התקציב ישמש לעבודות בטיחות באצטדיון, הכולל עבודות קונסטרוקציה בטריבונות, החלפת משטחי הדשא, החלפה ושדרוג תשתיות חשמל, תאורה, מים, גידור, ועוד". 
הרבה מאוד חוויות עברתי שם, כמו שכל אוהדת כדורגל עוברת, ודאי כמי שאחיה היה שחקן בולט בקבוצה. שמחה ועצב, דמעות של אכזבה ושל אושר. רכבת הרים שלמה. על כן כל כך התרגשתי ושמחתי שאישרנו תקציב לשיפוץ האצטדיון. אני מאחלת לכל מי שיהנה מהשיפוץ הזה בעתיד, לחוות אפילו קמצוץ מהחוויות שאנחנו כאוהדים וכמשפחה חווינו שם".
 

תכירו את עופר לוי, אחי היקר, שהיום משמש כסגן ראש עיריית הרצליה ומחזיק תיק הספורט. בעברו, עופר היה שחקן כדורגל (יש שיאמרו...

Posted by ‎מיטל להבי - Meital Lehavi‎ on Tuesday, July 13, 2021
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה