כסף וצרכנות

עלייה חדה בסחר במטבעות הווירטואלים ב-ebay, מה המוצרים הנמכרים ביותר?

על פי נתוני הפלטפורמה, עלייה של 65% בהיקף המכירות של המוכרים הישראלים במהלך הרבעון, המוצר היקר ביותר שמכרו ישראלים ב-eBay: מכשור של חברת האלקטרוניקה Keysight  ב-34 אלף דולר, כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
המוצרים המובילים במכירות ישראלים ב-Ebay (צילום unsplash, מסך Ebay)
הגידול של מוכרים ישראלים ברבעון הראשון של שנת 2021 ב-eBay, משקף גם עליה משמעותית בשיעור של 65% בהיקף המכירות של המוכרים הישראלים במהלך הרבעון באמצעות הפלטפורמה. הכוכבים הגדולים: אופנה ותכשיטים, מוצרי אספנות ומוצרים לבית, והמטבעות הווירטואלים שתופסים תאוצה ומעלים את ערכם ברשת עם עליה בשווי של 1,600%.
במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, הצטרפו לפלטפורמת eBay מוכרים ישראלים חדשים, במגמת עליה משמעותית של 133% בהשוואה לרבעון הראשון המקביל אשתקד. מבחינת היקף המכירות של ישראלים ב-eBay, נרשמה ברבעון הראשון של השנה עליה ניכרת של 65% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
איליה קריטוב, מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים הסביר: "אנו שמחים לראות את ההצלחה ההולכת וגדלה של הישראלים במכירות אונליין. אנו רואים בישראל כאחד השווקים הצומחים ביותר שלנו, ושמחים על יכולתנו להמשיך ולפתח פתרונות מתקדמים עבור אנשים מכל מקום בעולם לרכוש ולמכור באמצעות הפלטפורמה הגלובלית שלנו".
קריטוב מוסיף כי לצד העלייה המשמעותית במספר המוכרים הישראלים וכן היקף המכירות של כלל המוכרים הישראלים באמצעות הפלטפורמה, נרשמה במהלך הרבעון הראשון של השנה עליה של 40% בכמות המוצרים הנמכרים.
המוצרים היקרים ביותר שמכרו ישראלים ב-eBay ברבעון החולף: מכשור של חברת האלקטרוניקה Keysight  ב-34 אלף דולר, טבעת אירוסין 18K זהב לבן ב-29 אלף דולר, ושעון רולקס  ב-25,500 אלף דולר.
המוצרים הפופולאריים ביותר שמכרו הישראלים ב-eBay ברבעון הראשון של 2021: פריטי אופנה ותכשיטים–  המהווים 26% מכלל המוצרים, מוצרי אספנות – 21%, מוצרי גינה ובית – 17%, מוצרי אלקטרוניקה – 12.5%, נרשמה תאוצה משמעותית בתחום המטבעות הווירטואלים.
כאמור, תחום פופולארי במיוחד שתופס תאוצה משמעותית הוא מוצרים מתחום המטבעות הווירטואלים - עם גידול ניכר ברכישות של מוצרי חומרה וכלים הקשורים לפעולות של כרייה של מטבעות וירטואליים. לפי נתוני eBay, במהלך שלושת החודשים הראשונים של 2021 בלבד נרשמה עליה של 1600% בשווי של מוצרים אלו מישראל לעומת כל שנת 2020. כמו כן, נרשמה עליה של 270% בכמות המוצרים שנרכשו במהלך הרבעון הראשון של השנה ביחס לכמות המוצרים שנרכשו לאורך כל שנת 2020, לצד עליה של 361% במחיר המכירה הממוצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה