כסף וצרכנות

אחרי יותר משנה בתי הקולנוע חוזרים, האם המחירים יעלו?

"סינמה סיטי", "יס פלנט", "לב" ו"הוט סינמה" יפתחו בחמישי הקרוב לקהל, עדיין ללא ילדים. עדיין לא הוחלט האם יועלו מחירי הכרטיסים והפוקורן. אלו סרטים יהיו?
מערכת ice |  1
אולם קולנוע פרטי (צילום freepik)
לאחר כשנה וחודשיים, ביום חמישי הבא, 27 במאי, רשתות בתי הקולנוע סינמה סיטי, יס פלאנט, לב והוט סינמה יפתחו את שעריהם לקהל. למרות זאת, עקב חוסר האפשרות להכניס לאולמות בתי הקולנוע יותר מ50 אנשים לא מחוסנים, קהל היעד העיקרי שהוא ילדים לא יוכלו להיכנס. 
מנכ"ל הסינמה סיטי, אביב אדרי אמר לynet: "עניין הילדים עדיין לא נפתר וגם אם נפתח בשבוע הבא, עדיין צריך לגייס עובדים, כי אנחנו עם 40% בלבד ממצבת העובדים. יש 15 סרטי ילדים שממתינים על המדף בין היתר, לאסי שובי הביתה, טום וג'רי וטרולים. אנחנו מחכים לקבל אישור על הילדים כי ככה אי אפשר להקרין. מבוגרים יגיעו עם תו ירוק אבל בתו סגול (לא מחוסנים, מ.ק) מאפשרים רק 50 איש לאולם. לכן סרטי ילדים כרגע בבעיה"

כרזת הסרט "וונדר וומן 1984" מלפני שנה, ויקיפדיה
באוגוסט שעבר (2020) עוד קיבלו בתי הקולנוע אישורים לפעול במתכונות שונות אך המניעה מילדים לשבת באולמות בלמה את הכדאיות הכלכלית עבור מרבית הרשתות המסחריות והן נשארו סגורות. כרגע עוד לא ברור האם תהיה עליית מחירים כשבתי הקולנוע הולכים לחזור אט אט למתכונת מלאה.
רשימת הסרטים שיעלו עם פתיחת בתי הקולנוע תכלול בין היתר את הסרטים "וונדר וומן 1984", "טנט" של כריסטופר נולן, "סתם אחד" עם בוב אודנקירק, "ללא מעצורים" עם ראסל קרואו, "בגידה" הישראלי עם אקי אבני, "עוזרת אישית" שקיבל ביקורות חיוביות מהישראלים, הקומדיה "ביל וטד שורפים את הזמן", "חיים אחרים" עם שייה לבוף וסרטי הילדים שכאמור כרגע לא מורשים להיכנס לצפות בהם, "טרולים 2 מסביב לעולם" ו"שיגועים ודרקונים".
הסרט וונדר וומן 1984 עם גל גדות היה אמור לצאת לאקרנים ביוני 2020 אולם בעקבות מגפת הקורונה שיווקו נדחה. למרות זאת, הסרט רשם את נתוני הפתיחה הטובים ביותר בתקופת הקורונה כשבדצמבר האחרון, בחג המולד הופץ הסרט בשירות הסטרימינג HBO MAX וכעת הוא מגיע גם לקולנוע בישראל ויופץ לראשונה  גם בגרסה מדובבת לעברית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר יש הכל לצפיה אונליין (ל"ת)
    עצמאי 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור