כסף וצרכנות

חברת האנרגיה והגז הישראלית שינתה את שמה - שוב פעם

לא החלטיים: סופרגז פאוור חוזרת לשם המותג המיתולוגי סופרגז במהלך אסטרטגי רחב כאשר רק לפני 3 שנים שינו את שמם משכבר הימים לאלקטרה פאוואר, כעת חוזרים למקור, השינוי הכולל, עיצוב עדכני ואיחוד תחומי הגפ"מ, הגז הטבעי והחשמל תחת קונספט ושם אחיד
מערכת ice | 
בלוני גז (צילום אילוסטרציה shutterstock)
חברת סופרגז פאוור ששינתה את שמה המיתולוגי רק לפני כ-3 שנים לאלקטרה פאוור יוצאת במהלך אסטרטגי מקיף ומחזירה למרכז הבמה את השם של מותג המקורי סופרגז, בעל מורשת של יותר משבעים שנה.
החברה מציגה זהות מותגית חדשה תחת הקונספט "אנרגיה טובה לבית", המאחדת תחת סופרגז פאוור את תחומי הגפ"מ והגז הטבעי, בעוד תחום החשמל יפעל תחת המותג "סופר פאוור".
המהלך מבוסס על סקרי צרכנים שהצביעו על אמון גבוה במיוחד במותג סופרגז ועל מודעות רחבה בקרב משקי הבית בישראל. במסגרת המיתוג החדש נבחר סמל ה־S המוכר בעיצוב מעגל דינמי המבטא עולם אנרגיה הוליסטי לצד פלטת צבעים טבעית ורכה בגווני אפור ובז’ המשדרת איזון, נוחות וחיים איכותיים.
המיתוג החדש, שפותח בשיתוף חברת שייק דיזיין, כולל השקת אתר מכר חדש, עיצוב מחודש לצי הרכב ונראות עדכנית לעשרות סניפי החברה ברחבי הארץ. הסיפור החדש של סופרגז מבקש לבטא גישה כוללת לאנרגיה חכמה ונקייה ולחיים רגועים ופשוטים יותר – החל מחשמל ירוק ועד חימום מים ובישול ביתי נוח.
מנכ"ל סופרגז פאוור דניאל ספיר מסביר כי "החזרה למותג סופרגז מבטאת מהלך אסטרטגי הנשען על נכס ותיק ומוכר בכל בית בישראל, תוך שילוב ערכים של חדשנות ופשטות. מדובר באבן דרך משמעותית במיקוד והרחבת תחומי הליבה שלנו ובראשם תחום הגפ"מ והחשמל".
מנהלת השיווק של החברה מורן סייהו מוסיפה כי "המיתוג החדש שלנו אינו מדבר רק באנרגיה אלא קודם כל באנשים. זוהי התחייבות לאנרגיה חכמה, ירוקה ונקייה, שמכניסה לחיים חום, ביטחון ופשטות".
כזכור החברה עד 2022 נקראה סופרגז ואז שינתה לאלקטרה פאוור עד שהיום החברה החליטה לחזור לשם הקודם, החברה נוסדה בשנת 1953 ונמצאת בשליטת קבוצת אלקו מאז שנת 2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה