כסף וצרכנות

רמי לוי מלחיץ את חברות התעופה: הכרטיס החדש יוצא לדרך

רמי לוי ובתו יפית אטיאס מציגים תוכנית אסטרטגית חדשה בכנס משקיעים עם השקת כרטיס האשראי המשותף של רמי לוי וישראייר, שנושא את השם SUPER FLY
מערכת ice | 
רמי לוי ויפית אטיאס (צילום יחצ, פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני, רן יחזקאל)
כנס משקיעים מרשים נערך היום במרכז רמי לוי במודיעין, שבו הציגה יפית לוי, מנכ"לית משותפת של החברה, את התוכנית האסטרטגית החדשה. זהו אירוע משמעותי עבור רמי לוי, שמסמן את הצעד הראשון של יפית בתפקידה החדש מאז מינויו.
אחת הנקודות המרכזיות שציינה יפית היא השקת כרטיס האשראי המשותף של רמי לוי וישראייר, שנושא את השם SUPER FLY. היא הסבירה כי מדובר במנוע צמיחה חשוב עבור הרשת, שעתיד לחזק את הקשרים עם לקוחות ולהרחיב את ההיצע.

הצגת הכרטיס מתרחשת בזמן קריטי עבור ישראכרט, שב-3.11.24 תידרש להמליץ לאסיפה הכללית האם למכור את גרעין השליטה בחברה. שתי ההצעות שעל הפרק הן מאל על, שמבקשת לרכוש כ-45% מהחברה, או מחברת הביטוח מנורה, שהציעה לרכוש כ-32%. מדובר בשווי מוערך של כ-3.1 מיליארד שקל.
אם ישראכרט תבחר באל על, תהיה זו סיטואציה מורכבת, שכן הדבר עשוי לדרוש פיצוי לרמי לוי וישראייר. החלטות אלו עשויות להשפיע באופן משמעותי על שוק כרטיסי האשראי ותחום התיירות בישראל, ומשקיעים רבים עוקבים בדריכות אחרי ההתפתחויות. באופן כללי, יפית לוי מדגישה את מחויבות החברה לצמיחה והחדשנות, במטרה לייצר ערך מוסף ללקוחות ולמשקיעים גם יחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה