כסף וצרכנות

רמי לוי, יוחננוף או שופרסל? זו הרשת שהעלתה הכי הרבה את המחירים

סקר סל קניות מקיף שנערך בין 10 רשתות שיווק גדולות בישראל ובדק את סל הקניות הממוצע בישראל גילה כי ישנה עלייה של 1% במחירים מחודש שעבר, כאשר סל הקניות הממוצע עומר על 1,355 שקל. איזו רשת העלתה מחירים יותר מכולן?
מערכת ice | 
הוזלת מחירים (צילום shutterstock)
על רקע עליות המחירים ויוקר המחייה שמשתולל בישראל, ד"ר חזי גור מזרחי ערך היום (ראשון) עבור "וואלה!" סקר סל קניות מקיף בקרב 10 רשתות שיווק גדולות בישראל, שם בחן מי הרשת שהעלתה מחירים יותר משאר הרשתות בישראל בהשוואה לסל הקניות בחודש שעבר.
בסקר נבדק סל קניות אחיד ל-10 רשתות השיווק שנסקרו, ממנו עולה כי ישנה עלייה של 1% במחירים מחודש שעבר (יולי). למעשה, סל הקניות הממוצע בישראל על פי הסקר הנוכחי עומד על  1,355 שקל.
הסקר של גור מזרחי נערך על ידי המכון לחקר הקמעונאות, שבחן כאמור את המחיר הממוצע ב-10 רשתות שיווק גדולות בישראל. בין המוצרים שנבדקו ניתן למצוא מוצרים חיוניים כמו מוצרי יסוד, ירקות ופירות, עוף טרי, חומרי ניקוי, מוצרי טיפוח, מוצרי כביסה, מוצרי חלב, רטבים, גלידות, ממתקים, חטיפים, שימורים ועוד.
הרשת שהעלתה את המחירים בצורה הגבוהה ביותר היא רשת אושר עד, עם שינוי 3.30%. אחרי רשת יוחחנוף עם עלייה ממוצעת של 2.42%, פרש מרקט, הרשת היקרה ביותר בישראל, העלתה מחירים ב-1.56%, ומיד אחריה רמי לוי שיווק השקמה עם עלייה של 1.53%. 
שופרסל דיל העלתה מחירים ב-0.91%, אחריה קשת טעמים עם עליית מחירים של 0.54% מהחודש שעבר ומחסני השוק ייקרה רק ב-0.30%. ותאמינו או לא, היו גם רשתות שהסל שלם ירד במחיר. טיב טעם הוזילה את המחירים ב-0.27% בממוצע, ויקטורי ב-0.70% וקרפור ב-0.71%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה