כסף וצרכנות

בנק מזרחי טפחות במהלך שובר שוק: זו ההטבה החדשה ללקוחות

בנק מזרחי טפחות מצדיע לחיילי המילואים: יוצא הבוקר עם הטבה ייחודית ובלעדית בתחום הדיור למשרתי המילואים
מערכת ice |  7
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
ההתייצבות ההרואית של מאות אלפי חיילים וחיילות מילואים בבוקר השביעי באוקטובר, מבטאת את העוצמה ואת רוח ההתנדבות של אלו שמקריבים מעצמם לטובת המדינה. בבנק מזרחי טפחות הודיעו כי לאחר שהחיילים התייצבו עבור המדינה, עליהם להתייצב עבורם, לסייע ולדאוג להם. לא רק בדברי שבח וטפיחה על השכם אלא בעזרה כלכלית, אמיתית ותומכת.
בנק מזרחי טפחות, נעמד הבוקר (חמישי) בחזית הסיוע בתחום הדיור לחיילי וחיילות המילואים המשרתים לפחות 90 יום במילואים מאז השביעי באוקטובר ויוצא בשני מסלולי הטבות משמעותיים, המביעים בראש ובראשונה הוקרה על תרומתם ואמירה ברורה, כי למי שתורם- מגיע יותר.
 
עבור חיילי מילואים, לוקחי משכנתאות, רוכשי דירה ראשונה ובעלי חשבון בבנק מזרחי טפחות - סכום של 100 אלף שקל ולא יותר מ- 10% מגובה המשכנתה, ללא ריבית והצמדה במסגרת המשכנתה לרכישת דירה. וכן פטור מדמי פתיחת תיק.
עבור חיילי מילואים, בעלי משכנתאות בטפחות: על מנת להקל את החזרה לשגרה ועמידה בהתחייבויותיהם, אשראי של עד 100 אלף שקל באמצעות כרטיס אשראי טפחות, בתנאים מועדפים ובפריסה ארוכת טווח של עד 20 שנים. אין צורך בהתחייבות מראש לגובה האשראי הנדרש ומחזירים רק הסכום שמממשים.
משה לארי, מנכ״ל בנק מזרחי טפחות: ״חיילי המילואים, שעזבו את שגרת חייהם, המשפחה, העבודה והלימודים לפני 9 חודשים והתייצבו כחומת מגן של המדינה מול האויב בחזית, ראויים יותר מכל להוקרה אמיתית, משמעותית ומתגמלת. עכשיו, זה הזמן שלנו להתגייס עבורם, לא רק בדיבורים אלא במעשים- לכן החלטנו בבנק מזרחי טפחות, בנק המשכנתאות הגדול במדינה, להעניק לחיילי מילואים, לוקחי משכנתאות עבור דירה ראשונה ולבעלי משכנתאות בטפחות, הטבה ייחודית ובלעדית עבורם, עבור כל אחד ואחת מהם- כי מגיע להם״.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    איין על סניף נווה שאנן חיפה
    אתי אלמוג 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתכם בנק מיזרחי טפחות הכי טוב בארץ זה בסניף 492 בנווה שאנן חיפה מנהלת אושרית קשובה ללקוחות עוזרת ויחד גם טל וסברינה צוות למופת אוהבת מאוד את השירות שלכם
    סגור
  • 6.
    איין על בנק מיזרחי טפחות בנווה שאנן חיפה השירות הטוב בי (ל"ת)
    אתי אלמוג 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חוץ מכלום לא נתתם שום דבר
    טל 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חייל מילואים ויש לי חשבון בנק ומשכנתא במזרחי טפחות. מה אני אמור לעשות עם ה''הטבה'' שלכם? אשראי של 100000 ש''ח???? יאללה...... נצא לחגוג את החיים. אתם באמת רוצים להרגיש שאתם נותנים משהו? תוזילו לנו את המשכנתא באופן משמעותי, או כל הטבה כספית אחרת שבאמת תגרום לנו לחייך, עד אז, תסתמו את הפה שלכם כי אנחנו לא משרתים במילואים כדי לקבל מחיאות כפיים.
    סגור
  • 4.
    זו לא הטבה לעג לרש (ל"ת)
    שימי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כוסות רוח למת
    ארקדי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו רכב אי אפשר לקנות עם ההטבה הזאת
    סגור
  • 2.
    בנק עם שירות גרוע (ל"ת)
    אורן 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    הטבה מגוחכת
    אילן 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרסומת. בושה.
    סגור