כסף וצרכנות

קמפיין במאות אלפי שקלים: רשת הקפה האהובה בתפריט חדש

רשת קפה ביגה יוצאת בקמפיין חדש לחג אשר מקדם תפריט כשר לפסח תחת הסלוגן "מה נשתנה? לא השתנה!". עלות הקמפיין היא 500 אלף שקל
 
מערכת ice |  2
הסניף החדש של ביגה (צילום יחצ)
במסגרת קידום תפריט חדש לפסח של קפה ביגה, הכולל מגוון עשיר של מנות ללא גלוטן, יוצאת הרשת  בקמפיין בהשקעה הנאמדת בכ – 500 אלף ש"ח. הקמפיין החדש של רשת ביגה  נערך ע"י  משרד הפרסום סו מדיה, ויעלה ממחר (יום שני)  תחת הסולגן : "מה נשתנה? לא השתנה!", והוא כולל פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפענים ופרסום רחב בנקודות המכירה. 
לדברי יאיר מלכה מבעלי רשת ביגה: "הקמפיין יתמקד בחשיפת מנות חדשות לפסח המוגשות ברשת ללא גלוטן, במהלך חול המועד, מה שמבטיח לצרכנים להנות מאותו טעם, למרות השמירה על כשרות".  לדבריו: "ביגה מציעה חוויה קולינרית בזכות התפריט עשיר המורכב מחומרי גלם איכותיים במיוחד, לצד מנות ללא גלוטן. הקמפיין יעלה  בסושיאל וברשתות חברתיות".

עוד מסר מלכה:  "קמפיין זה נולד מתוך תובנה כי הצרכן הישראלי ששומר על כשרות במהלך חג הפסח,  לא נהנה מחווית בילוי  במסעדות ובתי קפה, המנות תפלות וחסרות טעם בשל העדר הגלוטן. החלטנו "לקחת בעלות"  על רשת שמציעה מנות טעימות ומגוונות גם בחג פסח – מוצרים ללא גלוטן מה שביגה מתמחה   בכל השנה, במשך שנים! בקמפיין ג'ינגל: מה נשתנה הפסח הזה? לא השתנה. אותן המנות, אותו הטעם- רק כשר לפסח". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשר למהדרין להחרים הלוואי ויפשטו את הרגל (ל"ת)
    אלי קופטר 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • יש להם תפריט ללא גלוטן מאוד מוצלח וטעים,למה צרות עין? (ל"ת)
    אבי רון 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור