כסף וצרכנות
ברקע עליית המחירים: כמה מהישראלים מתכננים לקנות מוצרי חשמל?
מסקר שבוצע על ידי מכון המחקר רושינק עבור Beko, נמצא כי השיקול העיקרי של הישראלים בבחירת מוצר חשמל הוא מחיר אטרקטיבי. כמו כן, יותר מ-25% מהנשאלים טענו כי הם מתכננים לקנות את מוצרי החשמל באמצעות תווי קנייה לחג
סקר שנערך על ידי מכון המחקר רושינק, מצא כי לקראת חג הפסח הקרוב, כרבע מהישראלים מתכננים לרכוש מכשירי חשמל ויותר מרבע מהם יעשו זאת באמצעות תווי קנייה. עוד נבדק בסקר: מה הם השיקולים המרכזיים ברכישת מוצרי חשמל, איפה הישראלים מעדיפים לבצע את הרכישות (אונליין, רשתות גדולות, חנויות פרטיות וכו'), וגם: כמה ישראלים צמצמו את השימוש במוצרי חשמל ברקע עליית מחירי החשמל?
על פי הסקר, 14% מהמשיבים השיבו כי הם מתכננים לקנות את מכשירי החשמל בשל ההנחות והמבצעים שמתקיימים סביב החג. מבחינת השיקולים העיקריים שמנחים את הישראלים בבחירת המוצרים, מהנתונים עלה כ-77% מהנשאלים בוחרים את המוצר לפי מחיר אטרקטיבי. 66% השיבו כי השיקול העיקרי שלהם הוא מותג אמין, 53% השיבו כי צריכת חשמל נמוכה היא השיקול העיקרי עבורם, ורק כ-23% העידו כי עיצוב ונראות המוצר הם השיקול המרכזי בקנייה.
עוד ב-
כמו כן, כרבע מהנשאלים טענו כי הם מעוניינים לקנות מקרר חדש. 20% מהם ירכשו תנור אפייה, 19% מעוניינים בטלוויזיה, 18% מכונת כביסה, 12% מדיח כלים, ו-35% מהמשיבים העידו כי הם מתכננים לרכוש מוצר חשמלי קטן. נתון מעניין נוסף היה ש-27% מהישראלים יעדיפו לשלם באמצעות תווי קניה, 17% ישלבו תווי קנייה וכרטיס אשראי, ורק כ-5% ישלבו תווי קנייה וכסף מזומן. כ-18% מהנשאלים העידו שהם מפעילים פחות מכשירי חשמל בתקופה האחרונה בשל התייקרות מחירי החשמל ב-2.6%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה