כסף וצרכנות

הבשר והעופות מושמדים מיידית: זו הקצבייה שסיכנה את הלקוחות

משרד הבריאות הודיעה כי בביקורת שנערכה באטליז "א.א ענק הבשרים", ברחוב סוקולוב 102, חולון, נמצאו מוצרי בשר ועופות ממקור לא ידוע וללא סימון כנדרש, שחלקם הופשרו ללא תנאים נאותים ואוחסנו בתנאי תברואה ירודים. על כן, מוצרי בשר ועופות ממקור לא ידוע וללא סימון כנדרש, שחלקם הופשרו ללא תנאים נאותים ואוחסנו בתנאי תברואה ירודים
מערכת ice | 
קצבייה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
משרד הבריאות הודיע כי אתמול (שלישי, 02.03.2024) בוצעה ביקורת על ידי רופא וטרינר רשותי–ממשלתי, מוסמך היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות, בליווי נציגי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות, באטליז "א.א ענק הבשרים", ברחוב סוקולוב 102, חולון. 
במהלך הביקורת שערך משרד הבריאות ב"א.א ענק הבשרים" נמצאו באטליז מוצרי בשר ועופות מר לא ידוע וללא סימון כנדרש, והושמדו כ-600 ק"ג של מוצרי בשר ועופות שחלקם הופשרו ללא תנאים נאותים ואוחסנו בתנאי תברואה ירודים.
בהוראת הרופא הווטרינר שביצע ביקורת באטליז, . ממשרד הבריאות נמסר בעקבות האירוע החריג באטליז "א.א ענק הבשרים", במסגרתו כאמור הושמדו כ-600 ק"ג של מוצרי בשר ועופות שסיכנו את בריאותם של הלקוחות אחרי שחלקם הופשרו ללא תנאים נאותים ואוחסנו בתנאי תברואה ירודים כאמור, כי "הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור.
לסיום מסרו ממשרד הבריאות בנוגע להשמדת הבשר באטליז "א.א ענק הבשרים" כי "במשרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה