כסף וצרכנות

רשות המסים בבשורה חשובה: זו ההקלה החדשה שתקבלו

במסגרת סיכום בין הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין לבין רשות המסים ובמטרה להקל על הציבור ולייתר את הצורך בפנייה החוזרת לרשות המסים לקבלת "חותמת מניפה" – מעתה, ניתן להגיש את אישורי רשות המסים לצורך תיקון צו בית משותף באמצעות הגשת השוברים המונפקים ב"איזור האישי" באתר רשות המיסים
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
רשות המסים פרסמה הבוקר [שלישי] את הוראת הנוהל המשותפת לרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין ולרשות המסים ביחס להמצאת אישורי מסים  במסגרת בקשה לתיקון צו בית משותף.
במסגרת סיכום בין הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין לבין רשות המסים ובמטרה להקל על הציבור ולייתר את הצורך בפנייה החוזרת לרשות המסים לקבלת "חותמת מניפה" – מעתה, ניתן להגיש את אישורי רשות המסים לצורך תיקון צו בית משותף באמצעות הגשת השוברים המונפקים ב"איזור האישי" באתר רשות המיסים.

הטפסים הכוללים את פרטי הגו"ח והצדדים לתיקון המבוקש. לשוברים יש לצרף תצהיר עורך דין המעיד כי הבקשה לתיקון צו הבית המשותף משקפת את זכויות בעלי הדירות כפי שדווח למיסוי מקרקעין, בהתאם לנוסח המפורט כנספח א' לנוהל זה. 
תצהיר הבקשה לתיקון צו הבית המשותף על כלל נספחיה ובכלל זה אישורי המסים ככל שישנם( משקפת את זכויות בעלי הדירות כפי שדווחו למיסוי מקרקעין ככל שהיה צורך בדיווח(. ידוע לי שאין באמור כדי לפטור מחובת הדיווח לרשות המסים מקום שחל שינוי בזכויות בין הבקשה לתיקון צו לבין הדיווח למיסוי מקרקעין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה