כסף וצרכנות

פלאפון נכנסת לשוק מוצרי החשמל: זה המותג החדש שהשיקה

פלאפון תחל למכור מוצרי חשמל "לבנים" של מותגים מובילים ותאפשר ללקוחות לשלם דרך החשבונית החודשית מבלי לפגוע במסגרת האשראי הבנקאית. המוצרים יימכרו במחירים אטרקטיביים ויכללו תנורים, מדיחים, מכונות כביסה, מקררים, מזגנים ועוד תחת השם Pelephone Home
מערכת ice | 
מוצרי חשמל (צילום shutterstock)
פלאפון מזהה את שוק מוצרי החשמל כמנוע צמיחה של החברה, וכעת הודיעה כי נכנסת לראשונה לשוק מוצרי החשמל הגדולים. החל מהיום פלאפון מוכרת באתר החברה עשרות תנורים, מדיחים, מכונות כביסה, כיריים וקולטי אדים ובהמשך גם מקררים ומזגנים כתחום נוסף לצד מכירות עולם הסלולר, המחשבים והגיימינג.
את המוצרים יהיה ניתן לרכוש ב-36 תשלומים ולקבל משלוח חינם. ללקוחות החברה תהיה גם אפשרות לשלם על המוצרים בחשבונית החודשית ובכך לא להפחית עם הרכישה את מסגרת האשראי הבנקאית החודשית.

על פי ההערכות בפלאפון, שוק מוצרי החשמל הגדולים בישראל מגלגל כ-5 מיליארד שקלים בשנה, כאשר שוק המקררים נאמד ב-1.8 מיליארד שקל, מכונות הכביסה מגלגלות מדי שנה כ-1.2 מיליארד שקל, שוק מדיחי הכלים, כ-600 מיליון שקל בשנה ומייבשי הכביסה והתנורים מגלגלים כל אחד כ-300 מיליון שקלים מדי שנה בישראל. בין המותגים המובילים אותם יהיה ניתן לרכוש דרך פלאפון: אלקטרה, Bosch, Whirlpool, Sauter  ועוד. 
"גאים להשיק את Home Pelephone  ובכך להרחיב את מניפת המוצרים של החברה ולמכור מוצרי חשמל במחירים מצוינים, בפריסה נוחה ובמשלוח חינם", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. 
"אנחנו רואים כי עקב מצוקת האשראי והתייקרות המימון, לקוחות מחפשים דרכים להרחיב את קווי האשראי שלהם ולרכוש מוצרים שלא דרך המסגרת החודשית בבנק או בחברת האשראי. הפריסה הרחבה של פלאפון ברחבי הארץ, אתר הסחר המתקדם ויחד עם שירות המשלוחים המיומן והמקצועי שלנו יאפשרו לנו לספק את המוצרים במהירות ובשירות איכותי לכלל הלקוחות", סיכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה