קריירה ולימודים

מועצה אזורית יואב במהלך מסקרן: זה המענה שיקבלו התלמידים המצטיינים

המועצה האזורית יואב הודיעה על הרחבת תוכניות חינוכיות פורמאליות ובלתי פורמאליות לתלמידים המצטיינים. ינקלה שטיינברג, מנהל מחלקת החינוך ביואב: "שואפים להקנות תשתית אוריינית מדעית וטכנולוגית ויכולות ללמידה ויצירה לכל תלמיד"
מערכת ice | 
עבודה לבני נוער (צילום freepik)
מועצה אזורית יואב מרבה לפעול במגוון דרכים על מנת להרחיב את המענים לתלמידים מצטיינים תושבי המקום. בין הפעולות המבורכות, המועצה מבצעת הרחבה והוספת תוכניות ומסגרות ייעודיות לתלמידים מצטיינים במוסדות החינוך ביואב.
לצד אלו, המועצה האזורית פועלת לקידום מסגרות בלתי פורמאליות, אשר מעודדות את התלמידים בטיפוח יכולתם וכישוריהם. בשבוע שעבר הוחלט על ידי ראש המועצה כי המענים לתלמידים המצטיינים המשתתפים בתוכניות המצטיינים בבית הספר האזורי לתלמידים מחוננים ומצטיינים "לרום", יורחבו והמועצה תשתתף בעלות ההסעות למקום.
לצד כל אלו, המועצה האזורית יואב פועלת במגוון דרכים לקידום התלמידים המצטיינים. בין התוכניות הייחודיות הנוספות שיוקדמו, התלמידים המצטיינים יהיו זכאים לתוכנית אמירים ותוכניות אישיות אשר יקדמו את הצטיינותם במסגרות החינוכיות.
יואב נתי לרנר, ראש המועצה האזורית, בירך על ההחלטה אשר מטיבה עם התלמידים המצטיינים: "אני שמח על הרחבת המענים לילדות וילדים המצטיינים במועצה. אנחנו נוסיף ונפעל להרחבת המענים השונים לאוכלוסייה ייחודית זו כפי שאנחנו פועלים בתחומים נוספים".
ינקלה שטיינברג, מנהל מחלקת החינוך ביואב ציין כי "חזון החינוך ביואב הוא קיומה של מערכת חינוך המעניקה מענה חינוכי איכותי ומיצוי הזכות לחינוך לכל התלמידים והקבוצות במועצה, תוך התחשבות ביכולתם ובצרכיהם הייחודיים. מוסדות החינוך שלנו שואפים להקנות תשתית אוריינית מדעית וטכנולוגית ויכולות ללמידה ויצירה לכל תלמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה