קריירה ולימודים

הצעד הבא של אילון מאסק נחשף: במה השקיע 100 מיליון דולר?

איש העסקים ומנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הגיש בקשה להקמת אוניברסיטה חדשה באוסטין טקסס. מאסק, השקיע בפרויקט כ-100 מיליון דולר ונכון לעכשיו טרם נקבע מה יהיה שם המוסד
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אילון מאסק)
מנכ"ל טסלה ואיש העסקים אילון מאסק, הגיש בשיתוף פעולה עם ארגון הצדקה The Foundation, בקשה רשמית להקמת מוסד אקדמי החדש אשר לפי טענתו יהיה: "מוקדש לחינוך ברמות הגבוהות ביותר".
כפי שדווח לראשונה בבלומברג, ארגון הצדקה, המכונה The Foundation, מתכוון להשתמש בהשקעה של 100 מיליון דולר מאסק על מנת להקים אוניברסיטה חדשה באוסטין שבטקסס, מקום מושבה של מטה טסלה. המוסד החדש עתיד תתמקד בהוראת מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה.
לפי הבקשה שאושרה, האוניברסיטה תלמד סטודנטים באופן אישי ותעשה שימוש בטכנולוגיית לימוד מרחוק. על פי ההשערות היא צופה לפתוח את שנת הלימודים הראשונה עם 50 תלמידים ולאחר מכן להתרחב עם הזמן.
האוניברסיטה החדשה, תממן את פעילותה על ידי שילוב של קבלת תרומות ושכר הלימוד, אך נכתב כי במידה וסטודנטים יתקשו בתשלומי השכר הלימוד, האוניברסיטה תוכל לספק להם סיוע כספי בנושא.
לאוניברסיטה החדשה של מאסק, עדיין לא נחבר שם שם. ונכון להיום (חמישי) קרן  הצדקה דרכה מאסק ביצע את התרומה לא הגיבה לפרסומים. מאסק, עצמו מחזיק בשני תארים ראשונים, האחד בכלכלה והשני בפיזיקה והוא אף החל בלימודי דוקטורט בפיזיקה אנרגטית והנדסת חומרים, אך פרש מהמסלול לאחר זמן קצר. במרוצת השנים הוא התבטא בצורה מעורבת בנושא להשכלה אקדמית על כן המהלך הנוכחי מהווה הפתעה מסוימת מצידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה