קריירה ולימודים

שנת הלימודים בסכנה? ראשי האוניברסיטאות בהודעה חשובה

ראשי האוניברסיטאות, פרסמו על דחייה נוספת בפתיחת שנת הלימודים האקדמית וכעת היא תיפתח ב-31 בדצמבר. "הודעה מפורטת על סדרי הפתיחה במוסדות השונים תימסר לקהילת הסטודנטים בכל אחת מהאוניברסיטאות במהלך השבוע הקרוב"
מערכת ice | 
אוניברסיטה-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
ראשי אוניברסיטאות המחקר, הודיעו הבוקר (ראשון), על דחייה נוספת של פתיחת שנת הלימודים ל-31 בדצמבר. לפי ההודעה נמסר כי ההחלטה בוצעה לאחר שיח משותף עם צה"ל.
כל מוסד אקדמי הודיע על ההחלטה בנפרד ובשונה מהדחיות הקודמות הפעם כל מוסד בחר להתנהל אחרת. בטכניון הוחלט לפתוח את שנת הלימודים ב-7 בינואר, לאחר סיום בחינות שנת הלימודים הקודמת.
ההחלטה התקבלה בעקבות הימשכות המלחמה, שבמסגרתה סטודנטים רבים משרתים במילואים. "בשבועות האחרונים שקדנו על מתווים מפורטים של חזרה ללימודים, בהם יעשה שימוש בסל מגוון של התאמות לצד מציאת פתרונות פרטניים לכל מי שעדין ישרתו במילואים", נמסר.
"כחלק ממחויבותה לעתידה של מדינת ישראל, הנהגת האוניברסיטאות פועלת בכדי לאפשר את פתיחת שנה"ל האקדמית תשפ"ד, מתוך שאיפה לאפשר הוראה ומחקר גם בתקופה המאתגרת והקשה הזו", הוסיפו ראשי האוניברסיטאות.
באוניברסיטת בן גוריון בנגב, הנמצאת בבאר שבע, הודיעו גם הם בנפרד על הדחייה, והוסיפו: "ההחלטה על פתיחת שנת הלימודים לא הייתה קלה. סטודנטים וסטודנטיות רבים עדיין במילואים או מפונים מבתיהם. אך החלטה על דחייה נוספת של שנת הלימודים הייתה פוגעת בקהילה הסטודנטיאלית, כמו גם במשק כולו ובעיקר בנגב". כאמור, מדובר בדחייה הרביעית של שנת הלימודים האקדמית שהייתה במקור אמורה להיפתח באמצע חודש אוקטובר ובעקבות המלחמה נדחתה מספר פעמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה