קריירה ולימודים

"זה מרושע": בר רפאלי תוקפת את נשיאת האוניברסיטה המובילה

בר רפאלי שיתפה באינסטגרם את דבריה של נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה, לאחר שזו סירבה לגנות קריאות לרצח של יהודים. הנשיאה טענה שהיא "לא הייתה ממוקדת", אבל הדוגמנית לא קנתה את ההתנצלות המזויפת
מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
הדוגמנית בר רפאלי שיתפה בחשבון האינסטגרם את דבריה של נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה, ליז מגיל, וכתבה: "יקירתי, החיוך שלך אמר יותר מאשר מילותייך". כזכור, השבוע נשיאי האוניברסיטאות המובילות בארה"ב זומנו לשימוע שנערך על ידי ועדת החינוך של בית הנבחרים, משום שאלה סירבו לגנות קריאות לרצח של יהודים.
נשיאת האוניברסיטה, יחד עם נשיאים נוספים, סירבה לגנות קריאות אנטישמיות בקמפוסים וסיפקה תשובות מתחמקות. "זה תלוי בהקשר", אמרה. מיד לאחר פרסום האמירות המבזות מהוועדה, הנשיאה החליטה לפרסם סרטון באינסטגרם "המסביר" את כוונותיה.
מגיל אמרה כי היא "לא הייתה ממוקדת" כאשר נשאלה במהלך השימוע אם קריאות לרצח עם של יהודים מפרות את מדיניות המוסד. "הייתי מרוכזת במדיניות ארוכת השנים של האוניברסיטה שלנו, המותאמת לחוקת ארה"ב שלפיה דיבור לבדו אינו בר-עונשין", אמרה הנשיאה שתירצה את דבריה בעזרת חוקת מדינתה. "הייתי צריכה להיות ממוקדת בעובדה הבלתי ניתנת להפרכה שקריאה לרצח עם של יהודים היא קריאה לאלימות הנוראה ביותר שבני אדם יכולים לבצע. זה מרושע".
כשבעולם יהודים רבים מפחדים להראות סממנים דתיים, עצוב לדעת שדווקא מוסדות ההשכלה הגבוהה תומכים באנטישמיות ובקריאות החשוכות שמזכירות לנו אירועים שנעשו במאה הקודמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה