קריירה ולימודים

מחאת הסטודנטים: זעם על המכללות שפתחו את שנת הלימודים

זעם בקרב הסטודנטים: למרות גיוס המילואים הנרחב וההחלטה על דחייה נוספת בפתיחת שנת הלימודים, מספר מכללות בישראל, החליטו לפתוח את שנת הלימודים האקדמית ללא כל  התחשבות בסטודנטים שנמצאים כעת בחזית
מערכת ice |  1
אוניברסיטאות (צילום shutterstock, פלאש 90)
מספר מכללות ברחבי הארץ יפתחו בקרוב את את שנת הלימודים האקדמית, זאת למרות החלטת ועד ראשי האוניברסיטאות, לצד גופים נוספים, על דחיית פתיחת שנת הלימודים האקדמית לתחילת חודש דצמבר.
כאמור רק הבוקר, ועד ראשי האוניברסיטאות הודיעו כי פתיחת שנת הלימודים תידחה בפעם הרביעית ושנת הלימודים תחל ב-24 לדצמבר. ועד ראשי המכללות, לא יצא בהודעה דומה, אך מסתמן כי יכריז דבר דומה.
מספר מכללות לא מתוקצבות בארץ כמו המרכז האקדמי פרס, פתחו כבר את שנת הלימודים והיו כאלו כמו האוניברסיטה פתוחה, מכללת נתניה, מכללת אונו ועוד שהודיעו כי יפתחו את שנת הלימודים בקרוב.
כמו כן, ועדת החינוך של הכנסת צפויה לקיים דיון בנושא במהלך השבוע, בנוכחות שר החינוך יואב קיש, המשמש גם כראש המל"ג. בנוסף, השבוע גם התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות נכנסה לתמונה ויצאה בקריאה אל הקבינט המדיני בטחוני בבקשה לאחד את זמני פתיחת שנת הלימודים  
אלחנן פלהיימר יו״ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות: ״התאחדות הסטודנטים הארצית פועלת עבור הציבור הסטודנטיאלי שמשרת במילואים ונקרא לדגל ושנמצא במעגל המשפחות השכולות, השבויים והנעדרים. בימים אלה אנו עובדים על מיצוי זכויות בהיבטים הנדרשים הכוללים סיוע כלכלי, אקדמי ומתן מענה רגשי. אנו דנים במשותף יחד עם המוסדות האקדמיים, המל״ג וכל הגורמים הרלוונטיים על מנת לתת את המענה נוכח הצרכים העולים מהשטח. נלווה ונתמוך במשרתים בלחימה למען עם ישראל״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק הישיבות של הפרזיטים מלמדות כאילו הכל בסדר. (ל"ת)
    ביבי לכלא היום!!! 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור