קריירה ולימודים

עומר אדם פותח את הכיס: התרומה שלו לחיילי צה"ל נחשפת

הזמר לקח על עצמו כי במקום שחיילים ייסעו הביתה לאפטרים באוטובוסים, הוא יממן סכום מכיסו שישולם עבור מוניות ספיישל שיביא את החיילים לבתיהם
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13, פלאש 90/ דוד כהן)
אחרי שאייל גולן לא הצליח לעצור את הדמעות, כאשר פגש את אנשי יישובי עוטף עזה על רקע הלחימה בדרום והתתברר שהוא נרתם ופתח את כסו עבור החיילים, כאשר על פי פרסום ב-TMI' בצעד מחמם לב, גולן תרם סכום נדיב של 63 אלף שקלים ישירות לצה"ל. כעת מגיע תורו של עומר אדם לפתוח את הלב והכיס.
בעוד כספו של גולן אמור לשמש רכישת ציוד צה״ל הכולל, ידיות אחיזה לנשקים, פנסי ראש, לדרמנים, חגורות ועוד ציוד נלווה,  אדם דואג כי במקום שחיילים ייסעו הביתה לאפטרים באוטובוסים. על פי רן בוקר, הזמר מממן סכום מכיסו שישולם עבור מוניות ספיישל שיביא את החיילים לבתיהם
אין ספק שמדינת ישראל מתקשה להתאושש מהטבח חסר התקדים שעברו תושבי הדרום לאחר שביום שבת מאות מחבלי חמאס חדרו דרך גדר המערכת ופרצו ליישובי עוטף עזה, חטפו וטבחו בכל מי שנקרה בדרכם.

כזכור, גולן יחד עם זוגתו דניאל גרינברג, הגיע לבקר את הפצועים המטופלים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הזמר נפגש עם עשרות חיילים, שוטרים ואזרחים המאושפזים בבית חולים סורוקה שבבאר שבע., שם הגיע להנעים את זמנם של השוהים. אדם וזוגתו יעל שלביה בנו חמ"ל שכל כולו תרומה ואיסוף ציוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה