קריירה ולימודים

זו הפקולטה היחידה בישראל עם הדירוג הגבוה ביותר של אדיוניברסל

"חמישה עלים של מצוינות" הוא הדירוג הגבוה ביותר שפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטה יכולה לקבל מהדירוג הבינלאומי של אדיוניברסל. בין הפקולטות שלהן ניתן הדירוג הזה נמצאות ייל, סטנפורד, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד, קופנהגן ועוד. כעת, גם הפקולטה הישראלית נכנסה לרשימה המכובדת
מערכת ice | 
פרופסור דן עמירם (צילום יעל צור)
הדירוג הבינלאומי הוכרז במהלך כנס של אדיוניברסל שנערך בפיג'י, באוניברסיטת דרום האוקיינוס השקט (USP). הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, היא היחידה בישראל שממשיכה לקבל את הדירוג הגבוה ביותר, כאשר ישנו דגש על איכות המחקר וההוראה.
הפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, קיבלה את הדירוג "חמישה עלים של מצוינות", שהוא הדירוג הגבוה ביותר, ובכך שומרת על מעמדה הגבוה. דירוג זה מכניס את הפקולטה לרשימת 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם, לצד שמות מפוצצים כמו ייל, סטנפורד, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד וקופנהגן.
דירוג זה של אדיוניברסל מבוסס על סקר המקיף 1,000 בתי ספר למינהל עסקים ב-153 מדינות שונות, בתשעה אזורים גיאוגרפיים בעולם. הדירוג כולל שיפוט של ועדה אקדמית בינלאומית וחוות דעת של 1,000 הדקאנים של בתי הספר למנהל עסקים, בפריסה בינלאומית.
פרופ' דן עמירם, דקאן הפקולטה על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, התייחס לדירוג ואמר: "אנו גאים במובילות ובמצוינות של הפקולטה, בזכות פעילותינו בקדמת המחקר וההוראה האקדמיים בתחומי הניהול. אנו מעריכים מאד את  ההכרה המקצועית הרחבה אשר לה אנו זוכים מהקהילה האקדמית הבינ"ל לאורך השנים. מיקומנו המוביל בדירוג הוא נדבך נוסף בביסוס המוניטין שלנו בזירה הגלובלית, בין בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה