קריירה ולימודים

מלחמת חרבות ברזל: משרד הבריאות יוצא בגיוס עובדים

בעקבות המלחמה, משרד הבריאות יוצא בקול קורא לצורך גיוס עובדים ומתנדבים לטיפול בקשישים, בניצולי שואה ובחסרי ישע אשר זקוקים לסיוע רב 
מערכת ice | 
קשישים (צילום freepik)
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", משרד הבריאות יוצא בקול קורא לגיוס עובדים בשכר ומתנדבים לטיפול בדור מקימי הארץ, בניצולי שואה ובאנשים חסרי ישע אשר זקוקים לסיוע רב.
המטרה היא לשמור על שגרת חיים של דיירי הבית תוך דאגה לסביבת דייר נקיה ומסודרת, החלפת מצעים וסידור כביסה, הכנת, בישול וחלוקת האוכל, עזרה בהאכלת האנשים שזקוקים לכך, הפעלת הדיירים כקבוצה או הפגת בדידותם בשיחות אישיות.
לאחרונה, השר משה ארבל, אשר שימש גם בתפקיד שר הבריאות וגם כשר הפנים עזב בתחילת המלחמה את משרד הבריאות במקומו נכנס למשרד ח"כ ממפלגתו (ש"ס) אוריאל בוסו.  
כזכור, החל מתחילת המלחמה הציבור בישראל התגייס אם זה למילואים ואם זה למערך ההתנדבות באופן חסר תקדים שטרם נראה במדינה. בגל הנוכחי נראה גם יוזמות שנועדו לסייע לקשישים וחסרי ישע לצלוח את המלחמה באופן הטוב ביותר.
כעת, נותר לקוות כי המוני ישראליים יתגייסו לצורך היוזמה המבורכת הזו יסייעו לקשישים, ניצולי שואה ואנשים חסרי ישע על מנת להמשיך את הקו שהחל עם תחילת המלחמה לפני יותר משבועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה