קריירה ולימודים

המעסיק יוציא אתכם לחל"ת? בשורה קשה לעשרות אלפי ישראלים

תאגדות רשתות המסחר מודיעה שבמידה ונציגיה לא יוזמנו היום לדיון חירום במשרד האוצר כדי לגבש פתרונות כיצד להחזיר את המסחר בישראל לפעילות מלאה, עשרות אלפי עובדים יוצאו לחל"ת
מערכת ice |  1
משרות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ענף המסחר בישראל נערך להוצאת עשרות אלפי עובדים לחל"ת. לאור השבתתו המוחלטת של ענף המסחר בישראל והפגיעה האנושה במכירות, התאגדות רשתות המסחר מודיעה שבמידה ונציגיה לא יוזמנו היום לדיון חירום במשרד האוצר כדי לגבש פתרונות כיצד להחזיר את המסחר בישראל לפעילות מלאה.
בפורום הודיעו: "אנו נערכים לפיטורי עשרות אלפי העובדים/הוצאה לחל"ת ביום ראשון הקרוב ולהפסקת כל התשלומים לקניונים ולמרכזי הקניות ולכל מוסדות הממשלה, לרבות מסים. הצלת המסחר היא אינטרנס לאומי ויש לצעד זה השלכות כלכליות ומוראליות".

הפורום המדובר הוקם בתקופת משבר הקורונה, לפני כשנתיים והיום הוא חלק מלשכת המסחר של ישראל, כאשר הוא מורכב ממאות עסקים מענפים רבים ומרכזיים במשק, במטרה להיאבק על קיומם.
הפורום מייצג למעלה מ-300 רשתות, 20,000 חנויות בישראל ומעסיק כ-300,00 עובדים, עסקיו מגלגלים כ-80 מיליארד שקל במחזור שנתי, פדיון יומי של כ-200 מיליון שקל ואחראי לנתח גדול מפעילות המשק בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נשכח תקורונה
    ויזל וחבריו 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך עקצתם כספי מיסים ומענקים קצת לויאליות זיקה ואופי לא חזירי לא יעשה לכם רע אתם גם ככה מסודרים על פילה מיניונים מולארד ויין עד לעוד 5 דורות קדימה זה לא הזמן לעקוץ שוב
    סגור