קריירה ולימודים

טונה בבשורה מטורפת למעריצים: לא תאמינו איפה יערוך מופע בקרוב

טונה, אחד הזמרים האהובים בישראל, הכריז על פתיחת מופע במקום לא שגרתי בכלל - האי קופנגן שבתאילנד. מכירת הכרטיסים כבר החלה. מתי ההופעה הנדירה 
מערכת ice | 
הראפר טונה, איתי זבולון (צילום תומר נויברג / פלאש90)
טונה, אחד הזמרים האהובים והפופולריים ביותר במדינת ישראל שעבר שנה מטורפת במוזיקה וכבש את הבמות בישראל, הכריז אמש (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלו על מופע במקום לא שגרתי בכלל - האי קופנגן שבתאילנד.
ההופעה המדוברת תתקיים בתאריך ה-24.2.2024, כאשר מכירת הכרטיסים למופע כבר החלה. כזכור, לפני מספר חודשים טונה כבש את הלייב פארק בראשון לציון עם מופע משותף עם רביד פלוטניק, כאשר במופע הראשון מתוך 6 כאלה, טונה היה נרגש מאוד ופרץ בבכי על הבמה אל מול הקהל הגדול שהגיע לצפות בו.
השניים ביצעו יחד את מיטב הלהיטים שלהם, וכאשר שרו את השיר "יום חדש" מתחילת דרכו של פלטוניק, טונה הזיל דמעות ופלוטניק בא וחיבק אותו. טונה זכה לתשואות הקהל שעודד אותו בקריאות "איתי טונה". 
זכור, השניים הכריזו על ההופעה בלייב פארק ראשון לציון, אלא שבעקבות ההתנפלות על הכרטיסים הם הוסיפו עוד ועוד הופעות. שבועיים לאחר מכן הם הכריזו כי כל הכרטיסים לשש ההופעות, כלומר בסביבות 90 אלף כרטיסים, נמכרו. חמש ההופעות הבאות יתקיימו ב-20, 21, 27, 28, ו-29 במאי.
שני הראפרים שהתחילו את דרכם יחד, התפרסמו בשנת 2015 עם מספר להיטים וכמובן עם הלהיט המשותף "עולם משוגע", הם הסמל של העידן החדש של ההיפ-הופ בישראל. ההצלחה הגיעה כעת בדמות עשרות אלפי המעריצים שמעוניינים לראות אותם ביחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה