קריירה ולימודים

"לא נרשה תוכניות חינוך של ארגון 'ראש יהודי' בבתיה"ס הממלכתיים"

בעקבות החשיפה כי תכניות של ראש יהודי אושרו במערכת החינוך הממלכתית, זעמה סגנית ראש עיריית ת"א: "הם מצפצפים על פסיקות בית משפט ומבזים את ערכינו, כניסתם לבתי הספר בעיר היא עוד צעד בדרכם לכפות עלינו הדתה"
מערכת ice | 
הפגנות על רקע ההפרדה המגדרית בדיזינגוף (צילום פלאש 90/ איתי רון)
ארגון "ראש יהודי" שארגן את התפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף בתל אביב וראשיו הביעו רצון "לתקן" חילונים ולהחזירם בתשובה, קיבל היתר ממשרד החינוך להעביר שיעורים בבתי ספר ממלכתיים. כך דווח אמש בחדשות 13.
בתגובה, שלחה היום סגנית ראש העיר ת"א, מיטל להבי, מכתב לראש מינהל החינוך בעירייה הו היא מזהירה שאסור לתת לארגון כזה להיכנס לכיתות. 
להבי: "ארגון ראש יהודי יצא במתקפה כוללת על אורחות חיינו הליברליים בתל אביב-יפו ואנחנו התעוררנו! הם מצפצפים על פסיקות בית משפט ומבזים את ערכינו כאזרחים שמאמינים בשלטון החוק ובערכי מגילת העצמאות. כניסתם לבתי הספר בעיר היא עוד צעד בדרכם לכפות עלינו הדתה. לא ניתן לתוכניות לימוד אנטי-דמוקרטיות, גזעניות, מיזוגניות ולהטבופוביות להיכנס לכיתות הלימוד של ילדינו ולהתנחל בלבבותיהם בניגוד להשקפת העולם של הוריהם.
 
"פניתי למנהל החינוך העירוני בדרישה למפות, לבחון ולדווח על כל כניסה של תכנים קיצוניים ואנטי ליברליים לכיתות ע"י עמותות שתפיסתם אנטי דמוקרטית, ואני קוראת להורים לגלות ערנות ולהפנות זרקור שיאיר את הפינות האפלות שאליהם מנסים לקחת את ילדי העיר.

"בנוסף אני קוראת למנהלי בתי הספר לחזק את לימודי הדמוקרטיה בכל הכיתות, ולהנחיל לילדי תל אביב-יפו את ערכי העיר.  רשימת תהיה שומרי הסף גם של החינוך בעיר ונגן על ילדי והורי ת״א-יפו מכניסה של תוכניות שסותרות את ערכי מגילת העצמאות לבתי הספר שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה