קריירה ולימודים

מוזיאון ישראל יספק חווית לקוח משודרגת עם סיילספורס

ניהול הקייטנות, הרישום לחוגים ושאר פעולות חינוכיות באגף הנוער מנוהלות כעת באמצעות  (Education Data Architecture - (EDA הייחודי של סיילספורס

מערכת ice | 
אוהד גריינר (צילום יחצ)
מוזיאון ישראל בחר בסיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM ופתרונות ענן, לבצע תהליך של דיגיטציה ושדרוג מערכות הטכנולוגיה שלה במטרה לייעל ולשפר את השירות לקהל. תהליך היישום והליווי בוצע על ידי אלעד מערכות.  
השלב הראשון של הפרויקט החל בשנת 2020 וכלל הטמעה של הפלטפורמה הייחודית של Salesforce.Org, המותאמת במיוחד למלכ"רים ומאפשרת להוזיל את עלויות הפיתוח ולקצר את זמני היישום ע"י התאמת מודלים קיימים לצורך הייחודי של הארגון.
באמצעות הפלטפורמה, המוזיאון הקים פורטל מיוחד לקהל הרחב, בעזרתו הורים יוכלו לרשום את ילדיהם לחוגים ולקייטנות שהמוזיאון מציע, לנהל מעקב אחר היסטוריית ההזמנות שלהם במוזיאון, ואף יוכלו לראות את ההנחות המגיעות להם כבר משוקללות בהזמנה ללא צורך בפנייה לרכזות אגף הנוער.
כמו כן, הוטמע ממשק אל מערכת ERP ארגונית לצורך סליקת תשלומים ולמערכת Smarticket המנהלת את מכירות הכרטיסים והמנויים במוזיאון על מנת לייעל את תהליך יצירת המנוי לכ-1,500 משתתפי החוגים השנתיים.
"אגף הנוער והחינוך לאומנות של המוזיאון החל את המעבר לסיילספורס לפני כשנתיים, כשהאתגר המרכזי היה לשנות דפוסי עבודה למען שיפור השירות ללקוחות שלנו" אומר אוהד גריינר, מנהל מערכות מידע במוזיאון ישראל.
"אחרי שנה של התנסות ומיפוי נקודות חולשה בתהליך, בעזרת הפלטפורמה של סיילספורס ובליווי של אלעד מערכות יצרנו את הפורטל הדיגיטלי ללקוחות אשר מאפשר ביצוע פעולות רבות באופן חכם. לאור ההצלחה אנו כבר חושבים על הפיתוח הבא, שיעסוק בייעול  קשרי החוץ והקשר עם התורמים של המוזיאון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה