קריירה ולימודים

רופרט מרדוק פורש מתפקיד יו"ר חברותיו. זה היורש שנבחר

בגיל 92 רופרט מרדוק הודיע אתמול לעובדיו שהוא פורש מתפקיד היו"ר של שתי חברותיו העיקריות - פוקס קורפ וניוז קורפ. באותה נשימה מרדוק מינה את יורשו - הבן הבכור לאכלן מרדוק
מערכת ice | 
רופרט מרדוק (צילום ויקיפדיה/ Flickr - Eva Rinaldi)
אתמול (חמישי) ענק התקשורת רופרט מרדוק טלטל את עולמות התקשורת והפוליטיקה כאחד עם הודעה ששלח לעובדי החברות שלו. בהודעה חשף כי הוא פורש מתפקיד היו"ר של פוקס קורפ וניוז קורפ בגיל 92. את מקומו בשתי החברות ייקח לאכלן מרדוק, בנו הבכור.
במכתבו לעובדים הוא כתב: "לאורך חיי המקצועיים הייתי מעורב מדי יום בחדשות וברעיונות וזה לא עתיד להשתנות. אבל, הגיע הזמן הנכון לקחת על עצמי תפקידים אחרים, בידיעה שיש לנו צוותים מוכשרים באמת". עוד הוא ציין כי הוא נמצא בקו הבריאות. פרישתו של מרדוק מגיעה כמובן ברגע חשוב בהיסטוריה, הן מבחינה פוליטית הן בעולם התקשורת.
איל התקשורת הוא הבעלים של פוקס קורפ. שבבעלותה מספר ענפי תקשורת כמו הניו יורק פוסט, הוול סטריט ג'ורנל, פוקס ניוז ועוד. עם זאת, בימים אלו ניכר המעבר החד מצריכת תוכן כתוב לצריכת תוכן ויזואלי דרך חברות סטרימינג והרשתות החברתיות. לצד זאת, פרישתו של מרדוק מתרחשת זמן קצר לפני תחילתם של הקמפיינים של המועמדים לנשיאות ארה"ב 2024. 
נזכיר כי כאשר טראמפ הגיע לבית הלבן גישתו הימנית של מרדוק שוקפה לא מעט דרך חברות התקשורת שבבעלתו. עם זאת, לאחר שטראמפ עזב את הבית הלבן ועם רצונו לחזור אליו, מקורבים העידו כי מרדוק לא ממש מסכים עם רעיונותיו ועם הדרך שבה איש העסקים בוחר להוציא את הדברים לפועל. לצד זאת, מסתמן כי אפילו עם חילוף איש המפתח בפסגה, פוקס קורפ תחת מרדוק הבן תמשיך לשמור על עמדתה הימנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה