קריירה ולימודים

הפינוקים חוזרים למטא: מה יקבלו מי ששרדו את הקיצוצים?

העלויות הגבוהות שעד לפני כמה חודשים הביאו לצמצום בדבר שאפיין את החברה יותר מכל, נספגות שוב ותנאי העבודה המפנקים עד מאוד שוב כאן. מסתבר כי החברה בהדרגה החזירה לעשרות אלפי העובדים כמה מההטבות להן זכו בטרם התפרצות מגפת הקורונה העולמית כמו הפי האוור, שירותי כביסה ומספרה.
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
הקיצוצים הסתיימו, התנאים המפליגים חזרו. על פי דיווחים בארצות הברית, העובדים של מטא, חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם וגם ת'רדס הכושלת, שוב חוזרים ליהנות עדיין בקצב איטי, מהחיים שהיו להם עד לפני שנה וחצי.
העובדים חזרו למשרדים ונראה שיש שיפור במצב הרוח בחברה, שהיה די בשפל אחרי פיטורים של כ-20 אלף מהם רק בשנה האחרונה במסגרת תכנית קיצוצים רוחבית שנועדה להקטין את העלויות הגבוהות.

העלויות הגבוהות גם הביאו לצמצום בדבר שאפיין את החברה יותר מכל, תנאי העבודה המפנקים עד מאוד. מסתבר כי החברה בהדרגה החזירה לעשרות אלפי העובדים כמה מההטבות להן זכו בטרם התפרצות מגפת הקורונה העולמית כמו הפי האוור, שירותי כביסה ומספרה.
במרץ האחרון פוטרו כ-1000 עובדים, שהיוו 13% מכלל העובדים בחברה. מאמצי קיצוץ העלויות הגיעו בתקופה מאתגרת עבור חברת הטכנולוגיה הצרכנית, שאמרה שעלויותיה והוצאותיה זינקו ב-22% משנה לשנה ל-25.8 מיליארד דולר במהלך הרבעון הרביעי, בעוד שהמכירות הכוללות ירדו ב-4% ל-32 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמת היא שזה מגעיל אותי (ל"ת)
    עמית 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור