קריירה ולימודים

שדרוג שכר, הטבות ומענקים: אלו העובדים שמשתדרגים בענק

נחתם הסכם קיבוצי בין הנהלת "בית בלב" להסתדרות הלאומית ולוועד העובדים: כל העובדים ישתכרו מעל שכר המינימום במשק, ההסכם ישפר את תנאי השכר, יעניק הטבות רווחה משמעותיות וירחיב את עולם ההכשרות המקצועיות
מערכת ice |  1
שכר (צילום shutterstock)
ביום חמישי האחרון נחתם הסכם קיבוצי בין הנהלת "בית בלב" (מקבוצת מכבי) לוועד העובדים של הארגון ולהסתדרות הלאומית. ההסכם שנחתם מעלה את שכרם של עובדי בית בלב אשר רבים מהם השתכרו שכר מנימום, ומבטיח שדרוג משמעותי עבור כל עובדי "בית בלב" שתחת ההסכם הקיבוצי, שמשכורתם תהיה גבוהה מהשכר המינימאלי במשק. מדובר בהסכם ראשון מסוגו בענף, הסובל ממחסורים חמורים.
ההסכם, שתוקפו לארבע שנים, יספק יציבות תעסוקתית, וישפיע לטובה על תנאי השכר והרווחה בארגון. ההסכם חל על עובדי החברה במקצועות השונים: אחים.ות, מטפלים.ות, עובדי ועובדת מנהלה ואחזקה ועובדי פרא רפואי

ברשת "בית בלב" ובהסתדרות הלאומית מכריזים כי מדובר בבשורה לעובדים, שמציבה את הרשת ככזו ששמה במרכז עיסוקה את רווחתם האישית וביטחונם התעסוקתי של עובדיה. בזכות ההסכם שנעשה במהירות וביעילות, ובשיתוף פעולה ואמון הדדי מלאים, יעניק הטבות רווחה משמעותיות לתקציב הוועד, שיפורים והטבות כלכליות ויגדיל את ההשקעה בהשתלמויות מקצועיות.
ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית בית בלב: "עובדי בית בלב הם הלב של הארגון, ולכן ישנה חשיבות רבה בשיפור השכר ותנאי ההעסקה שלהם. אנו מתמקדים בכך ופועלים למען העובדים במשך כל השנה, וכך גם בהסכם זה, שנחתם הודות לכל השותפים".
איתמר שרוני, מנכ"ל ההנהלה בהסתדרות הלאומית: ״מדובר בהסכם חדשני ויוקרתי אשר שם את העובדים בקדמת הבמה ובראש סדר העדיפויות. תודה לד״ר גלית קאופמן, מנכ״לית בית בלב, לסטס פרומושקין, יו״ר ועד העובדים וכל חברי הוועד על ההישגים המרשימים לטובת העובדים."
חוה צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש, בית בלב: "בזכות שיתופי הפעולה המצוינים של הנהלת בית בלב, יחד עם ההסתדרות הלאומית וועד העובדים, הגענו להסכם ששם את העובדות והעובדים במרכז. ההסכם הקיבוצי עליו חתמנו מהווה צעד חשוב ביצירת יציבות תעסוקתית ותנאי העסקה ורווחה טובים עבור העובדים".
עו"ד פז גליקמן, מנהל סקטור בריאות וחינוך בהסתדרות הלאומית: "שמח על הבשורה המשמעותית שהגענו אליה לאחר מו"מ יעיל ומהיר אשר שדרג את מערכת היחסים עם הנהלת בית בלב. אני גאה בהסכם שהגענו אליו, אין ספק שהוא משפר משמעותית את תנאי העסקתם של עובדי בית בלב".
בית בלב היא רשת בפריסה ארצית המעניקה מגוון שירותים לגיל השלישי. הרשת, מקבוצת מכבי שירותי בריאות פועלת 25 שנה וזוכה להערכה רבה הן מצד גורמים מקצועיים והן מצד המטופלים ובני משפחותיהם. השירותים שרשת בית בלב מתמחה בהם: דיור מוגן, דיור תומך, אשפוז סיעודי, סיעודי מורכב, שיקום (כולל שיקום צעירים), מונשמים, שיקום בית, גריאטריה תת-חריפה ופיתוח פתרונות לצורכי המבוגר בקהילה.
עו"ד וילי יצחקי, יו"ר בית בלב: "בית בלב הינה גורם כבד משקל בעולם בתי החולים הגריאטריים. בשנה האחרונה פתחה בית בלב שני בתי חולים חדשים, מתקדמים ומודרניים ועוד ידה נטויה. ההון האמיתי של בית בלב הוא ההון האנושי. ההסכם הקיבוצי הוא עוד נידבך משמעותי לטובת העובדים ורווחתם".
נועה בר יעקב, סמנכ"לית כספים, בית בלב: "אנו רואים את העובדים שלנו כמשאב החשוב ביותר בחברה, ולכן חשוב לנו להשקיע בהם, גם במציאות של עולם הגריאטריה הסובל ממחסור מתמיד בתקציבים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בית בלב אילת חייב להיסגר דחוף איפה משרד הבריאות (ל"ת)
    רות 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור