קריירה ולימודים

ביונסה עושה שינוי בקריירה: היכן נבחרה לראשות העיר?

גם אם זה באופן סמלי. ביונסה הופיעה אמש בעיר סנטה קלרה שבקליפורניה ולרגל ההופעה המיוחדת, החליטה העירייה לעשות צעד של כבוד גדול ולהעניק לה את תואר ראש-עיר-של-כבוד של סנטה קלרה, העיירה השקטה בקליפורניה
מערכת ice | 
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
שוקלת לשנות כיוון? אחת הזמרות המוכרות והפופולריות בעולם, שמחזיקה בשורה של שיאים והישגים כמו מכירת 200 מיליון אלבומים ברחבי העולם,  זכייה בלא פחות מ-32 פרסי גראמי ועוד, מתהדרת כעת אולי בתואר היוקרתי ביותר - ראש עיר.
לא התבלבלתם, גם אם זה באופן סמלי. ביונסה הופיעה אמש (רביעי) בעיר סנטה קלרה שבקליפורניה ולרגל ההופעה המיוחדת, החליטה העירייה לעשות צעד של כבוד גדול ולהעניק לה את תואר ראש-עיר-של-כבוד של סנטה קלרה, העיירה השקטה בקליפורניה.

טעם לפגע היה בטקס, כאשר במקומה של הזמרת הגיעה היח"צנית שלה, ד"ר איווט נואל שור, לקבל את התואר החדש: "תודה גדולה בשמה של גברת קרטר לכל מי שקיבלו את ההחלטה לתת לה כבוד כאן בסנטה קלרה ובמדינת קליפורניה",
עוד היא אמרה לנוכחים: "עבדתי עם ביונסה כבר קרוב ל-27 שנים, וזה עדיין עושה אותי מאושרת לראות שהיא מקבלת כבוד על תרומתה לאומנות ולחברה בכלל". אגב, היא מקבלת את התואר אחרי טיילור סוויפט, שגם זכתה לכבוד דומה מהעיר המנומנמת בקליפורניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה