קריירה ולימודים

איומי השביתה בבתי הספר מחריפים: "אל תפקירו את העתיד שלנו"

ארגון מנהלי בית הספר "מנהיגים" פרסם שלטי חוצות ומודעות המכוונות כלפי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר החינוך יואב קיש "אל תפקירו את החינוך, אל תבזבזו הזדמנות היסטורית" זו כשאנחנו פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים
מערכת ice | 
יואב קיש ואסף צלאל (צילום משרד החינוך)

פחות משבוע לפני פתיחת שנת הלימודים המאבק כנגד משרד האוצר ומשרד החינוך עולה שלב: ארגון מנהלי בית הספר "מנהיגים" פרסם שלטי חוצות ומודעות המכוונות כלפי בצלאל סמוטריץ' ויואב קיש במטרה להגיע להסכם על שכרם של המורים והמנהלים לפני פתיחת שנת הלימודים.
 

בשלטים שנתלו במהלך סוף השבוע האחרון בעלוני השבת השונים המחולקים בתי הכנסת התנוססו לסירוגין תמונותיהם של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר החינוך יואב קיש עם הכיתוב "אל תפקירו את החינוך". במודעות נכתב: "מי שמפקיר את מנהלי בית הספר, מפקיר את תלמידי ישראל, מפקיר את העתיד של כולנו! אל תבזבז הזדמנות היסטורית. הגדל את התגמול למנהלים ולמחנכים. אחריות ומקצועיות ראויות לתגמול לא פחות מוותק. רק ככה נבטיח שהטובים ביותר יישארו במערכת החינוך". את המודעות ליווה המשפט: "לא צריכה פלסטר, לא שינוי אמיתי".
 


כזכור פחות משבוע לפני פתיחת שנת הלימודים איום השביתה של ארגון המורים עומד בעינו כאשר משרד האוצר ומשרד החינוך עדיין לא הגיעו להסכם על שכר המורים ולכן ישנה החרפה מסוימת באיום השביתה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה