קריירה ולימודים

פרס יוקרתי הוענק ליו"ר מרכזי לאודר בישראל

יושב ראש המרכז, אבי בלשניקוב קיבל לאחרונה אות הערכה על תרומתו לקידום ההון האנושי הטכנולוגי בנגב

מערכת ice | 
אבי בלשניקוב (צילום יחצ המכללה הטכנולוגית)
המכללה הטכנולוגית ומרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב מציינים שנתיים של שיתוף פעולה לקידום צעירים במקצועות טכנולוגיים. המכללה העניקה אות הערכה ליו"ר מרכזי לאודר בישראל, מר אבי בלשניקוב, על תרומתו לקידום ההון האנושי טכנולוגי בנגב.
במדינת ישראל חסרים כמעט 4,000 הנדסאים וטכנאים, על פי סקר המשרות הפנויות שפרסמה בשבוע האחרון הלמ"ס. חלק ניכר ממשרות אלו הן בנגב ובצפון, שם פועלת מרבית התעשייה הישראלית. בשנתיים האחרונות, מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב, מיסודם של רונאלד לאודר ו-JNF ארה"ב, פועל בשיתוף המכללה הטכנולוגית באר שבע לקידום ההון האנושי טכנולוגי באזור.
מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב טווה רשת קשרים ענפה עם מעסיקים, מוסדות אקדמיים וצעירים השואפים להקים את ביתם בנגב. באמצעות רשת קשרים זו, מסייע מרכז לאודר למכללה הטכנולוגית בקיום יריד התעסוקה השנתי JOB EXPO המקבץ לרחבת המכללה את עשרות המעסיקים המובילים בנגב ומנגיש הזדמנויות תעסוקה איכותיות לסטודנטים ובוגרי המכללה.
אבי בלשניקוב, יו"ר מרכזי לאודר בישראל, מסר: "מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב הוקם מתוך חזונו של רונאלד לאודר, לפיו תעסוקה איכותית היא המפתח להעצמת ההון האנושי בנגב. מי שיש לו הזדמנות תעסוקתית ואופק מקצועי בנגב יקים כאן את ביתו. נמשיך לפעול בשיתוף עם כלל המוסדות האקדמיים בנגב ועם המעסיקים המובילים בשוק המקומי, על מנת לייצר הזדמנויות תעסוקה חדשות ולחזק את הנגב".
יעקב דור, מנכ״ל המכללה הטכנולוגית, מסר: ״המכללה הטכנולוגית באר שבע תציין בקרוב 70 שנים להיווסדה, בהן היא מהווה עוגן מרכזי לא רק בהכשרה הטכנולוגית בנגב אלא גם בנושא התעסוקה והקשר עם התעשייה המובילה בארץ. אנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם מרכז לאודר אשר מקדם צעירים במקצועות טכנולוגיים בנגב ומקדם את ההון האנושי טכנולוגי בנגב על ידי חיזוק הקשר עם התעשייה הטכנולוגית בנגב וחיבורו הישיר לבוגרי המכללה הטכנולוגית באר שבע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה