קריירה ולימודים

מגישת רשת 13 לשעבר בבשורה מרגשת: זה מה שהסתירה

נועה רוזין הודיעה לעוקביה ברשתות החברתיות שהיא בהריון כשהציגה את בדיקת ההיריון החיובית ושהיא מצפה לעוד בן זכר, שיהיה השלישי שלה במספר והשני עם בעלה הנוכחי אריאל לייזגודל
מערכת ice | 
נועה רוזין (צילום אינסטגרם/ נועה רוזין)
תגידו מזל טוב לנועה רוזין. מגישת הטלוויזיה ומנחת הגרלות הלוטו עד לא מזמן, שכבר אפשר לראות אצלה בטן קטנה של היריון. היא עתידה להפוך בקרוב לאמא בפעם השלישית ולמעשה, היא גם חשפה מה מין היילוד.
רוזין בישרה הבוקר (חמישי) לעוקביה ברשתות החברתיות שהיא בהריון כשהציגה את בדיקת ההיריון החיובית ושהיא מצפה לעוד בן זכר, שיהיה השלישי שלה במספר והשני עם בעלה הנוכחי אריאל לייזגודל.

המגישה כמובן מצפה לתינוק טרי שיוולד בעוד מספר חודשים ויצטרף לשני אחיו, בנה הראשון מנישואיה הקודמים של רוזין ובן נוסף שנולד במהלך נישואיה לאריאל לייזגודל, לו נישאה לפני כשנתיים.
רוזין הגישה במשך תקופה קצרה את תוכנית האוכל "פודיז" ברשת 13, ולאחר מכן החלה להגיש יחד עם אלעד זוהר את התוכנית "פותחים יום", המשודרת מימי ראשון עד חמישי בין השעות 9:30 ל-12:00. בימי שישי הצמד היה מגיש את "פותחים שישי", בין 10:00 ל-12:00, גם היא בערוץ רשת 13. עד סוף שנת 2017, במקביל להנחיה היומית, הייתה מגישה רוזין פעם בשבוע פינת אוכל במסגרת התוכנית "הערב" בהגשתם של קובי מחט ויעל בר זוהר, גם היא ברשת 13.
כיום רוזין מנהלת מגזין אוכל ביוטיוב תחילה בשותפות עם יובל מרום, ובהמשך תקופה קצרה עם יוגב עזריאל ועכשיו שוב עם יובל מרום. השניים מעלים מדי שבוע סרטון חדש ובו הם סוקרים אירועים חדשים בתחום הקולינריה בישראל: מסעדות, ברים, פסטיבלים, מנות ואירועים אחרים. בנוסף השניים מקליטים את הפודקסט "על מה נדבר הפעם? הפודקאסט של נועה רוזין ויובל מרום". הפודקאסט עוסק בנושאי תוכן, שיווק ודיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה