קריירה ולימודים

מנכ"ל אנבידיה יגיע לישראל ויציג חידושים בתחום הבינה המלאכותית

מייסד ומנכ"ל ענקית השבבים, ג'נסן הואנג, יציג את פריצות הדרך האחרונות בתחום הבינה המלאכותית היוצרת בכנס NVIDIA AI Summit בתל-אביב. לפני כן, יציג את דוחות החברה בתקווה שהן תואמות את התחזיות
מערכת ice | 
גנסן הואנג (צילום אינבידיה)
ענקית הטכנולוגיה אנבידיה הכריזה על קיומו של כנס NVIDIA AI Summit בתל אביב, ב-15-16 באוקטובר, במסגרתו יציג מייסד ומנכ"ל החברה, ג'נסן הואנג, שורת חידושים ופריצות דרך בתחומי בבינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) ומחשוב ענן.
כ-2,500 מפתחים, חוקרים, יזמים ובכירי ההייטק הישראלי צפויים להגיע לכנס ולקחת חלק ביותר מ-60 פאנלים, הרצאות, וסדנאות בהובלת מומחים בתחומי הבינה המלאכותית, מחשוב על, רפואה, רובוטיקה, Edge AI, תאומים דיגיטליים, סייבר-סקיוריטי, מדע אקלים, תקשורת מואצת ועוד.

כמו כן, תוצג בכנס תערוכה שתספק הצצה לטכנולוגיות מבית אנבידיה ושותפי החברה, וכן לפיתוחים של עשרות סטארט-אפים החברים בתוכנית NVIDIA Inception, שיציגו את ההישגים הטכנולוגיים האחרונים שלהם שפותחו באמצעות טכנולוגיות אנבידיה.
אתמול (שני) במסחר בנאסד"ק קפצה אנבידיה ב-7%, לאחר שאנליסטים של מורגן סטנלי הביעו אמון בחברה לטווח הארוך. "אנחנו חושבים שהמכירה האחרונה היא נקודת כניסה טובה, שכן למרות מגבלות האספקה, אנחנו עדיין מצפים לרבעון קצב והעלאה משמעותי - וחשוב מכך, נראות חזקה במהלך 3-4 הרבעונים הבאים", כתבו האנליסטים של מורגן סטנלי. "אנבידיה נותרה הבחירה המובילה שלנו, עם רקע של השינוי המסיבי בהוצאות לכיוון AI, וחוסר איזון די חריג בביקוש ובהיצע שאמור להימשך במשך הרבעונים הבאים."
החברה עתידה להציג את הדו"ח שלה לרבעון השני ב-23.8
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה