קריירה ולימודים

ברונו מארס חושף: בזכות התכונה הזו הצלחתי בחיים

האמן שיופיע באוקטובר הקרוב בפארק הירקון, חושף את התכונה שלדבריו עזה לו להצליח בחיים. בנוסף דיבר מארס בראיון בארה"ב על יכולת זיהוי ההשקעות שלו, שהביאה אותו להיות חלק מכמה אקזיטים
מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום יוטיוב/ ברונו מארס)
ברונו מארס בנה את הקריירה שלו על שירי R&B, פאנק ופופ קליטים, וטוען שההצלחה שלו לא הגיעה מהכישרון המוזיקלי שלו, וגם לא מכישרון הריקוד המהמם שלו. האמן זוכה הגראמי, 37, אמר ל-CNBC Make It, שתכונה אחת העלתה אותו על גל הצלחה: כנות.
"בכל מה שאתה עושה רק צריך להיות כנה - זה באמת הפך להיות הדבר החשוב ביותר עבורי בקריירה", מסביר מארס. "אז אם אני כותב שיר, אני צריך להיות בטוח שזה הכי טוב שאני יכול לעשות, עמוק בנפשי, ושלא עשיתי שום קיצורי דרך. אני צריך באמת להאמין במה שאני עושה כדי שזה יעבוד".
בתחילת דרכו במוזיקה מארס היה חקיין של אלביס פרסלי, ועבר מהוואי ללוס אנג'לס לאחר שסיים את התיכון ב-2003, כדי להגשים את חלומו להיות זמר. "יש משהו יפה בלהיות צעיר, נאיבי וחסר השכלה... אתה פשוט חופשי לעוף", אומר מארס. הוא הפך במהרה לאחד מכותבי השירים המבוקשים ביותר בפופ וב-R&B, תוך שהוא משתף פעולה עם אמנים כמו אדל, אלישיה קיז וג'יי זי.

המקום שבו האינסטינקט שלו באמת עובד, הוא אומר, הוא קבלת החלטות השקעה חכמות. בעוד שמארס ביצע מעט עסקאות פרסום במהלך הקריירה שלו, הוא השקיע במספר נבחר של חברות, כולל NJOY, חברת סיגריות אלקטרוניות פרטיות, ו-Chromatik, שיוצרת גרסאות דיגיטליות של דפי תווים.
במרץ 2023, קבוצת אלטריה, המוכרת סיגריות מרלבורו בארה"ב, קנתה את NJOY תמורת כ-2.75 מיליארד דולר. Chromatik, בינתיים, נרכשה על ידי TakeLessons, חברת edtech, ב-2017 תמורת סכום לא ידוע לאחר שגייסה למעלה מ-7 מיליון דולר במימון.
על פי מארס, הגישה לאינטואיציה שלך "לא הופכת קלה יותר" עם הגיל והניסיון. למעשה, הוא אומר, "זה נהיה קשה יותר" עבורו. העובדה שהוא בטוח לגבי יעדי הקריירה שלו, מוסיף מארס, עזר לו להתחייב רק לפרויקטים שהוא נרגש לעבוד עליהם כדי שלא יישחק. בשנת 2020, מארס הפך לבעלים משותף של מותג הרום SelvaRey Rum, שהושק ב-2014 על ידי האחים סת' ומארק גולד והגיס שלהם, רוברט הרציג.
כפי שמארס למד, הצלחה מרגישה "הרבה יותר טוב" כאשר זה משהו שאתה באמת רוצה, ועבדת קשה עבורו. "אתה צריך להיות מסוגל לישון בלילה", אומר מארס. "אם העולם לא הגיב לשיר שכתבתי, אני עדיין יכול לישון בלילה בידיעה שזה הכי טוב שיכולתי לעשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה