קריירה ולימודים

טכנולוגיה בפריפריה: סמסונג מכשירה את הדור הבא של ההייטק בישראל

התוכנית העולמית של חברת סמסונג לצמצום פערים והכשרת הדור הבא של ההייטק בישראל מציינת את השנה החמישית. השנה יתקיימו לימודי העשרה בכפר הנוער נירים, מסגרת שיקום חינוכית חוץ ביתית לנוער בסיכון
מערכת ice | 
תוכנית סמסונג לצמצום פערים (צילום איתן ברנט)
ישראל הינה מעצמת טכנולוגית, עם יזמות פורצת דרך אשר ממדיה ביחס לגודל האוכלוסייה יוצא דופן. שיעור בוגרי מקצועות ה-STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) בישראל גבוה מהממוצע ה-OECD. עם זאת, קיימים פערים משמעותיים בין סטודנטים המתגוררים ביישובים מאשכולות חברתיים-כלכלים גבוהים לפריפריה.
חברת סמסונג נרתמת למאמצים לצמצום הפערים עם תוכנית Solve for Tomorrow, תוכנית העשרה טכנולוגית הפועלת למעלה מעשור ב-22 מדינות והשתתפו בה כ-2 מיליון תלמידים ברחבי העולם. מטרת העל של התוכנית היא לעזור לילדים מכל קצוות הארץ ובדגש על אוכלוסיות חלשות לקבל כלים ומיומנויות ולהרחיב את ארגז הכלים שלהם, בדרך למימוש הפוטנציאל להצלחה בעתידו והשתלבות בשוק העבודה.

התוכנית פועלת מזה 5 שנים בישראל בהן הגיעה לנתיבות, כפר הנוער קדמה וכפר הנוער מנוף. השנה התוכנית תחזור בפעם השנייה אל כפר הנוער נירים, מסגרת שיקום חינוכית חוץ ביתית, הפועלת לקידום וטיפוח נוער בסיכון. בני הנוער המתגוררים בכפר הנוער, ילמדו בבקרים את לימודיהם ואחר הצהריים ישתתפו בתוכנית הייחודית.
במסגרת התוכנית יתקיימו 18 מפגשים וסיורים בנושאי יזמות, חדשנות, שיווק, פיתוח טכנולוגיה ואחריות חברתית. כחלק מהפרויקט, המשתתפים יזהו בעיות פרקטיות שהם פוגשים בחיי היומיום ויציעו להן פתרונות טכנולוגיים לצרכים המקומיים. השאיפה של התכנית היא לעזור לנערים ולנערות להעצים את עצמם ולהפוך לאנשים סקרנים ויוזמים שיפתחו את העתיד שלהם וישנו אותו לטובתם ולטובת הקהילה.
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "אנו רואים מחויבות עמוקה לחינוך ולחיזוק הפוטנציאל של דור העתיד. תוכנית Solve For Tomorrow תצייד את בני הנוער בכישורים והמיומנויות הדרושים להם על מנת להצליח להשתלב בשוק התעסוקה העתידי. אנו שמחים להוביל בפעם השנייה תוכנית זו יחד עם כפר הנוער נירים ובטוחים שבני הנוער יפיקו ממנו את המיטב לרווחת הקהילה כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה