קריירה ולימודים

סטודנטים באוניברסיטת חיפה למען היחסים עם ארה"ב

בחודשים האחרונים נראה כי היחסים בין ישראל וארה"ב אינם בשיאם כשהשיא הוא בסירוב הנשיא האמריקאי, ג'ו ביידן, להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. תכנית רודרמן ללימודי יהדות ארה"ב באוניברסיטת חיפה החל ביום ראשון סיור לימודי שמטרתו חיזוק היחסים בין המדינות
מערכת ice | 
מתוך הסיור (צילום תכנית רודרמן ללימודי יהדות ארצות הברית)
תלמידי תכנית רודרמן ללימודי יהדות ארצות הברית באוניברסיטת חיפה החלו ביום ראשון האחרון סיור לימודי של עשרה ימים בארה"ב, למפגש בלתי אמצעי עם יהדות ארה"ב, היכרות עם סטודנטים יהודים אמריקאים, אישי ציבור ואקדמיה, ביקור במוזיאונים והרצאות אורח. 
הביקור מהווה חלק מתוכנית הלימודים השנתית של הסטודנטים, והיא אחת מדרכי פעילותה של קרן משפחת רודרמן לחיזוק היחסים האסטרטגיים בין ישראל לארה"ב ושתי הקהילות היהודיות הגדולות בעולם. בתוכניות ובסיור זוכים הסטודנטים להיכרות מעמיקה של הצרכים, ההצלחות והאתגרים העומדים בפני יהודים אמריקאים. 

הסטודנטים יחלו את ביקורם באזור בוסטון במספר אוניברסיטאות יקורתיות ופגישה עם אנשי מפתח בקהילה. לאחר מכן, הסטודנטים יגיעו לניו יורק כששיאו של הביקור יהיה סיור בבניין האו"ם ובפגישה עם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן. 
תכנית רודרמן ללימודי יהדות ארה"ב באוניברסיטת חיפה מיועדת לסטודנטים מצטיינים המבקשים להעמיק את ידיעותיהם על יהדות ארה"ב ומעוניינים לקחת חלק בחוויה אקדמית ואינטלקטואלית יוצאת דופן. לאחר התוכנית, מיישמים הסטודנטים את התכנים בתחומי העיסוק שלהם. 
שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן, מסרה: "אנו רואים בסטודנטים הצעירים שלנו כשגרירים העתידיים של מערכת היחסים בין ישראל ליהדות ארצות הברית, וגאים ביכולתנו לאפשר להם הבנה מעמיקה יותר של חשיבות היחסים האסטרטגיים הללו שכל כך חשובים לזהותנו. זו תקוותנו שבמהלך שהותם בארה"ב יספגו את ערכי הקהילה היהודית בארה"ב ויחדדו את הבנתם אודות עומק החיבור בינינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה