קריירה ולימודים

דו"ח חדש קובע: זו הדרך לייצר עשרות אלפי מקומות עבודה

האם נמצאה הדרך ליצירת עשרות אלפי משרות חדשות ואיכותיות? דו"ח חדש של המשרד להגנת הסביבה והמכון הישראלי לדמוקרטיה קובע שכן וטוען כי רק צריך לעבור לכלכלה מעגלית
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
דו"ח חדש של המשרד להגנת הסביבה והמכון הישראלי לדמוקרטיה צופה כי המעבר לכלכלה מעגלית ומאפסת פליטות יביא ליצירת עשרות אלפי משרות חדשות ואיכותיות, זאת במידה ותהיה היערכות ראויה לשינויים הצפויים.
על פי הדוח, על הממשלה והמשק להיערך למיקסום ההזדמנויות התעסוקתיות ולמזעור פגיעות אפשרויות בתעסוקה ובעובדים כתוצאה מהמעבר המשקי למשקל מאופס פליטות.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, מסרה: "כדי להתמודד בצורה טובה עם אתגרי האקלים, המשאבים והפסולת, הכלכלה שלנו חייבת להשתנות ולהתאים את עצמה לשינויים שמתרחשים בכלכלה העולמית ובשוק התעסוקה. המשרד להגנת הסביבה מקדם חקיקה בתחומי האקלים והפסולת, מעניק תמיכות לפעילות עסקית רלוונטית ופועל להגברת המודעות הציבורית. אנחנו פועלים כדי שהשינוי בפעילות הכלכלית יוביל לשגשוג שיוכלו ליהנות ממנו כל חלקי החברה, ולכן עלינו להכין את שוק העבודה ולהפעיל כלי מדיניות שיסייעו בכך".
אז מהי כלכלה מעגלית? זוהי גישת כלכלית החותרת למניעת בזבוז, על ידי ניצול מרבי של חומרי גלם או אנרגיה. הגישה באה להציע חלופה למודל המוגדר ככלכלה לינארית בה אנשים לוקחים – צורכים – זורקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה