קריירה ולימודים

הטבות חדשות ל-350,000 ישראלים: זה מה שתוכלו לקבל

ציבור גדול של עובדים עצמאיים המשלמים את כל חובותיהם אך לא זכאים לתנאים סוציאליים כמו דמי מחלה, אבטלה, ימי אבל, הכרה בהוצאות ועוד יכולים לזכות בכל אלה באמצעות חטיבת הפרילנסרים בהסתדרות
מערכת ice | 
עבודה (צילום shutterstock)
עובדים מהבית? לא מחויבים בחוזה עבודה קבועה באף חברה בישראל? בשורה ענקית לפרילנסרים בישראל: מעתה גם אתם תווכלו לזכות בייעוץ משפטי, לובי בכנסת והטבות לימודים מסובסדות
הסיבה לכך היא שהיום, (רביעי), פותח האיגוד המקצועי הראשון בעולם, ההסתדרות לכלל הפרילנסרים בישראל את שעריו. חטיבת הפרילנסרים מבית פורום העצמאיים של ההסתדרות הוקמה ע"י יו"ר ההסתדרות, מר ארנון בר דוד במטרה לקדם את הזכויות והמעמד של הפרילנסר הישראלי כדי למצות את מלוא זכויותיו.

בישראל מצויים בסך הכל כ-350,000 פרילנסרים הפועלים בישראל, המהווים קרוב ל 10% משוק העבודה הישראלי. ציבור גדול של עובדים עצמאיים המשלמים את כל חובותיהם אך לא זכאים לתנאים סוציאליים כמו דמי מחלה, אבטלה, ימי אבל, הכרה בהוצאות ועוד. עד היום התמודדו לבד, אך מעתה יש להם בית מאגד משותף ומי שעומד מאחוריהם.
חברי הארגון זוכים לסל הטבות רחב ומקיף הכולל סיוע משפטי פרטני, סיוע מול רשויות המס, זירה עסקית ומועדוני צרכנות. הארגון מלווה על ידי צוות כנסת וממשלה מנוסה לקידום מעמדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה