קריירה ולימודים

קובי פרץ נחשף: מדוע סירב להגיע להופעה?

קובי פרץ סירב לבקשת ההתאחדות לכדורגל להופיע בגמר גביע המדינה, בעקבות שתי הופעות נוספות שלו שנקבעו להערב
מערכת ice |  1
קובי פרץ (צילום רונן אקרמן)
קובי פרץ, הזמר האהוב, סירב להופיע היום (שלישי) בגמר גביע במדינה בכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה, כך פורסם ב"ישראל היום". הסיבה לכך היא שכבר נסגרו לפרץ שתי הופעות מראש להערב, ולכן הוא נאלץ לוותר על ההזמנה של ההתאחדות לכדורגל לבוא ולהופיע ברגע השיא של הכדורגל הישראלי העונה, מה שיחתום את עונת 2022/23.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי לאחר שנים בהן קובי פרץ ואמרגנו לשעבר מאיר נחמני, היו במלחמה בין כותלי בית המשפט, קובי פרץ ניצח את המשפט כשידו על העליונה כאשר נחמני חויב לפצות אותו בלמעלה משני מיליון שקלים.
כזכור, מאיר נחמני היה האמרגן של קובי פרץ בשנים 2019-2012, פרץ סמך על מאיר נחמני, באחת מהתקופות הקשות בחייו (לפני ואחרי כניסתו למאסר), ועל כן אפשר לנחמני לפעול בחברה שלו ולעסוק בכספים, בתוך שהוא מאמין, מקווה ומצפה שנחמני ישמור על האינטרסים של קובי פרץ.
במקביל, בשנת 2013 ביקש נחמני מקובי פרץ להלוות לו 2.5 מיליון שקל עבור פרויקט נדל"ני בעיר בת־ים וציין בפניו כי גם הוא ישים מכיסו 2.5 מיליון שקל בפרויקט, בשלב מסוים, לאחר שהתחזק והתאושש, קובי פרץ הבין שמאיר נחמני לקח ממנו כספים שלא כדין, ושאין בכוונתו להשיב את ההלוואה שהעביר לו עבור הפרויקט הנדל"ני. בעקבות התגליות האלה, בחודש פברואר 2019, קובי פרץ הבין שנחמני פגע בו, באינטרסים שלו ושהוא לא יכול להמשיך לסמוך עליו ולתת בו אמון ולכן הודיע לנחמני על הפסקה העבודה המשותפת.
נחמני, כתגובת נגד, ואולי כנקמה הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי בתל־אביב בסך של מיליוני שקלים. בתביעה הזו טען נחמני שורה של טענות משוללות יסוד, על כך שהמוניטין של קובי פרץ כזמר המזרחי המוביל בישראל נבנה על הפעילות שלו; טענות לכספים שקובי נדרש להשיב לו; ועוד ועוד טענות. קובי פרץ הגיש תביעה מטעמו בגין כספים שלקח מהחברה ולא השיב, וכן בגין ההלוואה שהעניק עבור הפרויקט הנד"לני ולא הושבה לו.
בית המשפט המחוזי הציע לצדדים להעביר את ההליך לבוררות בפני נשיא בית המשפט המחוזי בתל־אביב, השופט בדימוס איתן אורנשטיין. לאחר הליך בוררות ארוך, ואחרי שנשמעו עדים והוגשו כתבי טענות – ניתן פסק הבוררות שדחה את הרוב המוחלט של טענותיו של נחמני, וקיבל את תביעתו של קובי פרץ.
במסגרת פסק הבוררות, קבע הבורר שנחמני צריך להחזיר לקובי פרץ מאות אלפי שקלים שנטל כהלוואה ולא השיב. כמו כן, קבע כבוד הבורר שמאחר שנחמני הציג מצג שווא לקובי פרץ שהוא העביר סך זהה עבור ההשקעה הנדל"נית, עליו להשיב לו מיליוני שקלים נוספים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון ,כל ערב שתי הופעות בכפר קאסם ובבקעה אל גרביה , הרב
    חיים 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חומוס … הסבר האהוב … חחחחחח
    סגור