קריירה ולימודים

התאחדות הסטודנטים פותחת במאבק נגד הממשלה: "יצאת אפס בתקציב המדינה"

התאחדות הסטודנטים הודיעה על מחאה נגד משרדי הממשלה תחת הכותרת "סטודנט - יצאת אפס בתקציב המדינה". הסטודנטים מוחים על חוסר התקציבים בתקציב המדינה האחרון
מערכת ice |  1
אוניברסיטאות (צילום shutterstock, פלאש 90)
התאחדות הסטודנטים יוצאת למאבק בתקציב המדינה: היום (ראשון) התקיימה הפגנה של התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית מול בית ראש הממשלה בירושלים. הסטודנטים טוענים שממשלת ישראל שכחה אותם בתקציב המדינה.
ההפגנה היום בבוקר התקיימה תחת הכותרת "סטודנט - יצאת אפס בתקציב המדינה". לסטודנטים מטרות ודרישות שונות ממשרדי הממשלה השונים: סיוע בהוצאות שכר הלימוד של הסטודנטים, תגמול סטודנטים עובדים בכניסתם למעגל העבודה, תקציב לבינוי מעונות בקמפוסים והגדלה של תקציב הסיוע לסטודנטים דרך מלגות קרן הסיוע.
הסטודנטים טוענים ליוקר מחייה שמכביד עליהם במיוחד, חלק גדול מהסטודנטים נאלצים לעבוד תוך כדי התואר על מנת לממן אותו וחלק גדול מהם, בשילוב עם האינפלציה הגואה, לא מצליחים לסגור את החודש.
יושב ראש התאחדות הסטודנטים, אלחנן פלהיימר, אמר: "הציבור הסטודנטיאלי שרוכש השכלה, משתלב בשוק העבודה ומשלם מיסים הוא בתחתית סדר העדיפויות של המדינה. ממשלת ישראל הפקירה אותנו. חשיפת הכספים הקואליציוניים שצפויים לעבור במסגרת חוקי התקציב הגדילה עוד יותר את האבסורד בכך שיש ציבור ים שנהנים יותר, יש כאלו שנהנים פחות ויש כאלו שלא נהנים כלל ונשכחו באופן הבוטה ביותר כמו ציבור הסטודנטים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמשיכו להפגין נגד המדינה
    אוי אוי בכיינים 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא שמעוני אתכם מדברים שהניפו דגלי פלסטין בקמפוסים וצעקו קריאות גנאי על ישראל , לא שמענו עתכם שמרצים מסיתים נגד חרדים וימין , בקיצור בכלום לא שמענו אתכם אז גם אנחנו לא שומעים אתכם .. בכיינים עשירים רובכם אבא מממן
    סגור