קריירה ולימודים

שיתוף פעולה פורץ דרך בין רשת אורט וממשלת אזרבייג'ן

משלחת של מורים ממערכת החינוך באזרבייג'ן הגיעה לאחרונה לישראל, במטרה להעמיק את הקשר עם רשת אורט. המורים יעברו סדנאות מגוונות על ידי אנשי הפיתוח של אורט ויבקרו בבתי ספר שונים
מערכת ice | 
אזרבייגן (צילום יאיר בן חורין)
דו"ח שהזמינה ממשלת אזרבייג'ן המליץ על רפורמה במערכת החינוך של מעבר בתי הספר של הרפובליקה למודל חדשני, שיכין את תלמידיה לשוק העבודה של העתיד. כך העמיק הקשר של  משרד החינוך והמדע של אזרבייג'ן עם רשת אורט בישראל. זוהי השנה החמישית של שיתוף הפעולה, במסגרתו הוכשרו על ידי אורט מאות מורים ומנהלים בפדגוגיה חדשנית ולימודי מדע וטכנולוגיה.
לפני כשנה, התקיימה בבירה באקו פגישת התנעה במסגרתה נחתם מזכר הבנות בין הצדדים והוצגה מפת הדרכים לכינון בית הספר החדשני של אזרבייג'ן. הוזמנו לישראל 50 מורים ומנהלים מאזרבייג'ן שיחלו בסמינר של ארבעה שבועות.
בשלושת השבועות הראשונים הם יעברו סדנאות על ידי אנשי הפיתוח של אורט ויבקרו בבתי הספר הבאים: אורט טבעון, אורט דנציגר בקריית שמונה, אורט יד ליבוביץ' בנתניה ואורט קריית ביאליק. כמו כן, הם יבקרו במרכז פרס לשלום, מוזיאון המדע בלומפילד בירושלים וטכנודע מוזיאון הרפואה בחדרה. הסמינר יסתיים בשבוע נוסף בבאקו, בירת אזרבייג'ן.
רשת אורט ישראל מקיימת כבר יותר מעשור שיתופי פעולה עם מדינות רבות המבקשות ללמוד על אפיקים פדגוגיים חדשים, ונחשבת לפורצת דרך בתחום. נציגים של אורט יוצאים לחו"ל ומארחים בישראל אנשי חינוך מכל העולם. במפגשים אלה נחשפים האורחים לפדגוגיות החדשניות שמפתחת ומטמיעה רשת אורט ישראל ביותר מ-252 בתי הספר שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה