קריירה ולימודים

משילות בנגב? מועצת נאות חובב תקים יחידת מתנדבים

המועצה התעשייתית נאות חובב מקימה בימים אלו יחידת מתנדבים חדשה שתפעל בפארק בתמיכת תחנת משטרת שגב שלום. לאחרונה הקימה המועצה מוקד חירום חדש הכולל פעילות רחפנים
מערכת ice | 
יחידת מתנדבים בנאות חובב (צילום מועצת נאות חובב)
המועצה התעשייתית נאות חובב מקימה יחידת סיור ופיקוח מיוחדת במטרה לחזק את הבטחון והסדר הציבורי בשטחי המועצה. היחידה תגייס מתנדבים, וכבר ניכרת היענות רחבה מקציני הביטחון של המפעלים במועצה.
היחידה החדשה תפעל תחת אחריותו של מנהל האגף לחירום וביטחון במועצה, ציון יחיה, ובשיתוף עם תחנת משטרת שגב שלום שאף תקצה ניידת סיור לטובת הפעילות.

ראש המועצה ארז בדש: "הקמת יחידת מתנדבים חדשה הינה חלק מהרחבת ממשקי העבודה בין המועצה למשטרת ישראל. מדובר במהלך שמהווה אבן דרך נוספת בתהליך שיפור השירות וחיזוק הביטחון והשליטה בנעשה בשטחי המועצה. אני סמוך ובטוח כי אלה יגבירו את תחושת הביטחון והמשילות בשטחי הפארק".
ציון יחיה: "היחידה החדשה עתידה לתרום לביטחון הפארק התעשייתי בשלל נושאים כגון: פעילות יזומה בשטחי המועצה לסיכול פעילות עבריינית לא חוקית, הרתעה של גורמים מפעילות פלילית בשטחי המפעלים במועצה ושמירה על הסדר הציבורי".
הקמת יחידת המתנדבים מצטרפת לסדרת מהלכים שמובילה המועצה להגברת תחושת הביטחון. כזכור, לאחרונה הקימה המועצה מוקד חירום חדש ומשוכלל הכולל פעילות רחפנים שיתרמו להגברת המשילות ולפיקוח בנעשה במועצה. כמו כן, הוסיפה המועצה שירות וואטסאפ יעיל ומהיר שדרכו ניתן לפנות לאגף החירום והביטחון במועצה בנושאים שונים, בהם דיווח על מפגעים סביבתיים או התרעות בטיחות שונות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה