קריירה ולימודים

אחרי עשור, מהנדס עיריית מודיעין פורש מתפקידו

צחי כץ ליווה את התכנון והביצוע של מרכז העסקים בעיר מודיעין. תהליך הקמת מרכז העיר כלל בין היתר הכנת תוכנית פרגמטית ותכנון בדגש על שימושים מעורבים
מערכת ice | 
צחי כץ (צילום חני ספקטור מכלוף)
מהנדס העיר מודיעין-מכבים-רעות, אדר' צחי כץ יסיים את תפקידו לאחר למעלה מעשר שנים בחודש יולי הקרוב. כץ, שמסכם 17 שנה בשירות הציבורי, ימשיך בשלב זה  לשמש כיו"ר איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים.

את דרכו המקצועית החל כאדריכל בחברת 'רכס אשכול אדריכלים' בירושלים, לאחר מכן שימש במשך שנתיים כאדריכל בחברת Smith Group Inc. בארה"ב. בחזרתו ארצה השתלב כמנהל תכנון בחברת ניהול פרויקטים 'יורם גדיש ניהול פרויקטים'.
התחנה הבאה של כץ הייתה כמנהל אגף רישוי ופיקוח על הבנייה בעיריית ירושלים ונציג של העירייה באונסקו בכל הקשור לאתרי מורשת עולמית. מאז 2013 הוא מכהן כמהנדס עיריית מודיעין-מכבים-רעות. 
כץ ליווה את התכנון והביצוע של מרכז העסקים בעיר מודיעין. תהליך הקמת מרכז העיר כלל בין היתר הכנת תוכנית פרגמטית ותכנון בדגש על שימושים מעורבים. כן אחראי צחי להובלת תכנית מתאר של העיר מודיעין לשנת 2040 לצד פיתוחן של שכונות חדשות. מכרז לתפקיד מהנדס העיר פורסם על ידי עיריית מודיעין-מכבים-רעות.
'איגוד מהנדסי ואדריכלי ערים בישראל', בראשו עומד צחי כץ, מאגד בתוכו את רוב מהנדסי ואדריכלי הרשויות המקומיות ומהנדסי הוועדות המקומיות בישראל. האיגוד, המונה כ-300 חברים, מקיים פעילות מקצועית ומשפטית ענפה בתחומי התכנון והבניה, פועל לקידום מקצועות ההנדסה העירונית ומקדם את מעמדם וסמכויותיהם של חברי האיגוד.
צחי כץ, מהנדס העיר מודיעין ויו"ר איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים, הוסיף: "הייתה לי הזכות להשתלב בעיריית מודיעין כמהנדס העיר מודיעין בתקופת של פיתוח משמעותי בו העיר נפרדה ממשרד השיכון - שהקים את העיר - והחלה לפעול באופן עצמאי לתכנון עתידה ושגשוגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה