קריירה ולימודים

בשורה נהדרת להורים: השביתה נדחתה, משרד החינוך: "לא ניתן יד"

לאחר החלטת בית הדין הארצי להוציא צו מניעה לשביתה מחר, משרד החינוך מסר: "עושה מאמצים רבים לקידום המשא ומתן בין האוצר לארגון המורים בסוגיית הסכם השכר של עובדי ההוראה בבתי הספר העל יסודיים, ותומך בדרישת ארגון המורים ובמאבקם הצודק לשיפור שכרם ותנאי עבודתם
מערכת ice | 
יום הלימודים ייעצר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
בהמשך לצו המניעה שהוגש ביום שישי לבית הדין הארצי לעבודה לאור עיצומי ארגון המורים, משרד החינוך מברך על החלטת בית הדין שלא לאפשר את השביתה שתוכננה להתקיים מחר (ראשון) זאת במטרה למנוע פגיעה בתלמידי כיתות י׳-י״א.
משרד החינוך מסר: "עושה מאמצים רבים לקידום המשא ומתן בין האוצר לארגון המורים בסוגיית הסכם השכר של עובדי ההוראה בבתי הספר העל יסודיים, ותומך בדרישת ארגון המורים ובמאבקם הצודק לשיפור שכרם ותנאי עבודתם. נבהיר כי משרד החינוך לא יתן ידו לפגיעה בתלמידי ישראל ובציבור ההורים".

בצו המניעה נטען: "בהחלטתנו זו אנו מביאים בחשבון כי הנטען בבקשה הוא בבחינת המצב הלכאורי, שכן טרם נשמעה עמדת ארגון המורים. יחד עם זאת, בדיון לפנינו ההצעה לפנות לממונה עלתה על ידי ארגון המורים, המפגש אצל הממונה אמור היה להמשך ולא מוצה וההחלטה להחריף את הצעדים עלתה רק למחרת מבלי לפרט את ההסבר ל"שינוי הכיוון" – כל זאת לכאורה שלא בהתאם לחובות תום הלב המוטלות על צד להליך ולא כל שכן צד לסכסוך קיבוצי".
עוד הוחלט: "לאמור נוסיף כי לוח הזמנים שארגון המורים החליט להציבו כעובדה מוגמרת לא מאפשר את בירור המצב לאשורו באופן שלכאורה לא עולה עם חובות תום הלב ומאזן הנזקים בהנתן הטעמים הנ"ל - מצדיקים לטעמנו לחרוג מהמקובל ולהענות לבקשה הראשונה. לפיכך, אנו מורים לארגון המורים להימנע מלקיים ביום ראשון שביתה כללית בקרב כל עובדי ההוראה המלמדים בכיתות י' – יא'. אשר לבקשה השניה שעניינה הבהרת הצו הקודם – איננו סבורים כי בעניין זה יש מקום ליתן סעד במעמד צד אחד, וקודם לכן יש לקבל את תשובת ארגון המורים לנטען בבקשה בקשר לצורך בהבהרת הצו הקודם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה