קריירה ולימודים

לראשונה: מעצבת ישראלית שופטת בתחרות האופנה מהמובילות בעולם

סתת קומבור היא בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל. לפני שני עשורים ייסדה את מותג הנעליים, CoupelOf יחד עם בן זוגה, אילון. משנת 2017 סתת קומבור מכהנת כראש המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל
מערכת ice | 
שלי סתת קמבור (צילום תומר פרוכטר ורותם שמואלי)
התחרות הבין לאומית לאמנויות האופנה THE ARTS OF FASHION FOUNDATION COMPETITION נוסדה בשנת 2006. התחרות הינה מפגש אופנה שנתי, ייחודי ואותנטי עבור סטודנטים וסטודנטיות, בתי ספר ואנשי ונשות מקצוע מתחום האופנה מכל רחבי העולם. השנה הוזמנה ונבחרה שלי סתת קומבור להיות חברה בצוות השיפוט של השלב הראשון בתחרות. הבחירה בסתת קומבור נעשתה על רקע ניסיונה הרב בתחומי האופנה השונים.
סתת קומבור היא בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל. לפני שני עשורים ייסדה את מותג הנעליים, CoupelOf יחד עם בן זוגה, אילון. משנת 2017 סתת קומבור מכהנת כראש המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל. סטודנטים וסטודנטיות ובוגרי ובוגרות המחלקה מייצגים ומייצגות את ישראל בתחרויות בינלאומיות חשובות ומובילים ומובילות בתחומי העיצוב השונים בישראל ובעולם זה מספר שנים.
בצלאל הינה אקדמיה פורצת דרך: רוב תכניות הלימודים בה היו הראשונות מסוגן בישראל כשנפתחו. כיום לומדים בבצלאל למעלה מ-2,500 סטודנטים וסטודנטיות לקראת תארים ראשונים ומתקדמים במגוון רחב של דיסציפלינות: עיצוב תעשייתי, עיצוב קרמי וזכוכית, תקשורת חזותית, אמנות, אמנויות המסך (אנימציה ווידאו), צילום, צורפות ואופנה, ארכיטקטורה ועיצוב אורבני, תרבות חזותית וחומרית ומדיניות ותיאוריה של האמנויות. במשך כמעט 120 שנים דוגלת בצלאל בחינוך למצוינות ואחראית על הכשרת דורות של יוצרות ויוצרים מן המובילים בתחומם.
בצלאל מקבלת ללימודים את המוכשרות והמוכשרים ביותר ומחויבת להכשיר נשות ואנשי יצירה מעולים, שיהיו גם סוכני שינוי; מעורבים בסביבתם, עתירי ידע ומיומנויות ובעלי רצון ויכולת להשפיע על התרבות, החברה והכלכלה בישראל ובעולם. הודות להקפדה על איכות ומצוינות, לצד עידוד היצירתיות והאחריות החברתית, בצלאל מובילה את השיח התרבותי והאמנותי בישראל, וממלאת תפקיד מכריע בהבניית הזהות התרבותית והחזותית של המדינה ובייצוגה ברחבי העולם. בצלאל גאה בדורות של בוגרים ובוגרות המהווים את חוד החנית של האמנות, העיצוב והארכיטקטורה בארץ ובעולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה