קריירה ולימודים

כלל ביטוח ופיננסים חוגגים: זה הפרס היוקרתי שבו זכו

חברת כלל ביטוח ופיננסים זכתה בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות במגזר העסקי לשנת 2023 על פעילותה הענפה בתחום ה-IT
מערכת ice | 
בניין כלל ביטוח (צילום וידאו הד)
כלל ביטוח ופיננסים זכתה בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות במגזר העסקי, על שם רבין, לשנת 2023, על פעילותה הענפה בתחום ה-IT. הפרס ניתן בחסות משרד ראש הממשלה ובשיתוף לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, האיגוד הישראלי לאיכות, בניהולו של מכון התקנים הישראלי.
התחרות בחנה הצלחה בסביבה עסקית וניהול תהליכים איכותי על כל מרכיביו, בין היתר על ידי תכנון אסטרטגי, חדשנות, טכנולוגיה, איכות המוצר ואיכות השירות. במסגרת התחרות הוגדרו שבע קטגוריות להגשת המועמדות לפרס, אשר נועדו לבחון קשת רחבה של פעילות בקרב חברות מובילות במגזר העסקי והן – מנהיגות לאיכות, תכנון אסטרטגי, התמקדות בלקוחות ובשוק, ניהול תהליכים, התמקדות במשאב האנושי, ניהול המידע והידע ותוצאות בפועל.
מירי גלבורט, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים ומנכ"לית כלל IT, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לקצור שבחים על פעילותה הענפה בעולמות ה-IT, השמה דגש על תמיכה ביישום האסטרטגיה העסקית, תוך פיתוח של פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטובת שירות איכותי ללקוחות ולסוכני החברה, ולטובת שדרוג וייעול התהליכים התפעוליים בחברה. כלל ביטוח ופיננסים היא היחידה מבין גופי הביטוח והפיננסים בישראל שקיבלה פרס מכובד זה".
ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי, מסר: "מכון התקנים מברך את כלל ביטוח ופיננסים על הזכייה. אנחנו יודעים להצביע על כך כי מאות הארגונים אשר השתתפו בעבר בתחרות בארץ, מעידים שעצם ההשתתפות בתחרות תרמה רבות לשיפור ביצועי הארגון והצלחתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה