קריירה ולימודים

שותים קפה בזמן העבודה? כך זה משרת את המעסיק שלכם

בעידן פוסט קורונה, בו רבים מאיתנו מגיעים למשרדים רק כשלוש או ארבע פעמים בשבוע, הפסקת הקפה הפכה להיות משמעותית ביותר במובן שהיא עוזרת לקשר ולגבש אותנו עם הקולגות - והמעסיקים שלנו מאד מודעים לכך
מערכת ice | 
קפה (צילום freepik)
מעטים הם האנשים שלא פותחים יום עבודה במשרד עם כוס, או כמה כוסות, קפה. לפי בלומברג, מתברר כי החוויה הזו משמעה הרבה יותר מרק ההתנעה שלכם בתחילת היום ובפועל היא עוזרת מאד לחברות בתקופת פוסט קורונה, שנותרו במסגרת עבודה היברידית. 
בפועל, עובדים שמגיעים למשרדים רק מספר פעמים מועט בשבוע, "משקמים" את הקשרים שלהם עם עובדים אחרים בדיוק דרך כוס הקפה הזו, במיוחד אם לא ראו את אותם קולגות בתקופת הקורונה. כמו כן, ניכר כי לא מעט חברות מודעות לכך ובהתאם בשנים האחרונות הן שמות דגש רב יותר על עיצוב של המטבח המשותף לכלל העובדים.
ואכן, שתיית קפה הפכה להיות חלק עיקרי בתרבות העבודה בכלל ואין זה מפתיע עי המשרדים מנסים לחקות את בתי הקפה, הן כאמור מבחינת עיצוב וחוויה והן מבחינת ההיקף הנדרש של רכישת האספקה עבור העובדים. הנתונים אכן מעידים כי בשנה החולפת ייצוא הקפה העולמי עלה במעל ל-10%.
יתרה מכך, העובדים בחברות כבר לא מסתפקים מהקפה הבינוני והנמס, אלא כבר דורשים מכונות קפה המעניקות להם חוויית אספרסו איכותית. אם כן, למרות העלויות הגבוהות בעידן של אינפלציה אין ספק כי הפסקת הקפה של העובדים משמעותית ביותר עבור כל ארגון שמנסה לאחד את עובדיו תחת דגלו בעידן של עבודה היברידית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה