קריירה ולימודים

אסון בטיול השנתי: מורה מפתח תקווה נפל ונחבט בבטנו

במהלך טיול שנתי של שכבת ט'-י"ב מישיבת דרכי נועם מורה שליווה את התלמידים מעד ונפל מגובה של כ-3 מטרים. המורה פונה במצב בינוני לבית החולים סורוקה
מערכת ice | 
לוחמי 669 (צילום פלאש 90)
אירוע מלחיץ התרחש אתמול (שני) כאשר אחד המורים שליוו את תלמידי ישיבת דרכי נועם מפתח תקווה מעד ונפל מגובה של מספר מטרים כאשר הם טיילו באזור נחל נטפים בדרום. 
האירוע התרחש במהלך צעידה בנחל נטפים במסגרת טיול שנתי של תלמידי כיתה ט' - י"ב מישיבת דרכי נועם. על פי ההערכה, המורה נפל מגובה של 3 מטרים ונחת על הבטן. עקב מחסור בדרכי גישה במסלול המורה התפנה בעזרת יחידת החילוץ 669 אל בית החולים סורוקה בבאר שבע, מבית החולים נמסר שמצבו בינוני.
שרגא גרין, מפקד יחידת החילוץ אילת - אילות שסייע בפינוי המורה מספר: "להבנתי הוא הלך בשביל צר מאוד, מעד ונחבט בבטנו. בגלל שאין קליטה טובה באזור, שיתוף המיקום התברר כשגוי אך לפי תיאור שקיבלתי הצלחתי להבין היכן נמצא המורה. מאחר והייתי בקריאה של מטייל במקום אחר, הזעקתי מיד יחידת צה"ל שהגיעה עם מסוק והם פינו את המורה במצב יציב."
גרין מוסיף ואומר: "חשוב לציין שבמקרים כאלו יש לדווח גם למשטרה כי למד"א, כמו במקרה הזה, אין כל הזמן גישה לשטח. בגלל שמדובר בנפילה מגובה אין לנו יותר מדי שיקול דעת ומזמינים את הפינוי הכי מהיר שיש לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה