קריירה ולימודים

עדי ביטי חושפת בכאב: "הייתי נורא מבוהלת. הרבה עצב, כעס ובלבול"

עדי ביטי חשפה בכאב על התקופה הקשה בחייה: "הזמן עושה את שלו. היו לי כמה שנים של התכנסות והרבה עצב, כעס ובלבול. הייתי נורא מבוהלת ומנועה הרבה זמן מבחינה משפטית. התחלתי לטפל בעצמי"
מערכת ice | 
עדי ביטי (צילום אינסטגרם עדי ביטי)

עדי ביטי, הזמרת הצעירה, הפתיעה לאחרונה את כל ישראל בתוכנית הזמר במסכה בקשת 12 כשיצאה מהתחפושת של הדגה כשסיימה במקום השני. כעת, ביטי יוצאת לדרך חדשה ומשחררת סינגל חדש בשם ״דיסני״, שכתבה והלחינה יחד עם עומרי סגל בן ה-69.

בשיר שכתבה ביטי יחד עם סגל, היא מדברת על השנים הלא פשוטות שעברו עליה, על ההיעלמות שלה מאור הזרקורים והשקט להם היא נזקקה, וכמובן על המקום הבטוח אליו הגיעה היום, ממנו היא יוצאת לדרך חדשה ומבטיחה לחזור בכל הכוח.
 


היום (ראשון) ביטי התראיינה לתכניתה של איריס קול ב-103FM ודיברה על הכל. על השיר החדש סיפרה ביטי: "לקחתי את זה למקום שלי. אני מאוד מרוצה מהתוצאה ואני מאוד אוהבת את השיר, השנייה חזרתי מהצילומים ואני עוד עם האיפור של סינדרלה. בסוף החודש אני טסה להופיע בשבוע הסקי דיל באיטליה".

על השנים הקשות שעברו עליה בהקשר המשפחתי, אחרי שאביה הואשם בעבירות מין בשבע קטינות, סיפרה ביטי: "היום אני מבינה שלא אומרים סתם שהזמן עושה את שלו. היו לי כמה שנים של התכנסות והרבה עצב, כעס ובלבול. הייתי נורא מבוהלת ומנועה הרבה זמן מבחינה משפטית. הרגשתי המון זמן בין הפטיש לסדן, המחשבות לא היו מסודרות לי בראש ולא ידעתי מה אני חושבת".
ביטי הוסיפה: "רוב האסימונים של כל מה שעבר עליי נפלו לי בשנה וחצי האחרונות, והתחלתי לטפל בעצמי, לארגן מחדש את החיים ולהבין מה השאיפות ומה אני רוצה, והתבגרתי. אני שלמה עם עצמי ושאני יכולה לקחת אחריות אך ורק על המעשים שלי, והחלטתי שאני לוקחת אחריות על החיים שלי ושאני לא מתכוונת לזרוק אף חלום לפח בשביל אף אחד".
לסיום אמרה ביטי: "גם הזמן של ההתכנסות והבלבול והעצב, אם פעם כעסתי על עצמי בגלל זה אני יודעת שזה בסדר ושזה טבעי. הזמר במסכה החזירה לי כל כך הרבה ביטחון ואנרגיה. התחלה הייתי ממש אנטי ולא רציתי לעשות זאת, הייתי חסרת ביטחון. נורא פחדתי שזה יעשה לי נזק. כל הסביבה המצומצמת שלי לחצו עליי לעשות זאת ואני כל כך שמחה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה